Beste mensen,
Ik had per ongeluk de images directory van d:\RIS\Setup\English\Images verwijderd.
Nu heb ik met BrightStor een restore uitgevoerd van deze map "images".
Nu heb ik de TFTP services restart gegeven + de BINLSVC service een herstart gegeven.
Nu als ik een computer probeer te rissen, dan krijg ik de volgende fout: Error 00004e44. The Remote Installation service cannot locate a flat image with a version that matches the version of the RIPREP image.
In de eventlog op de server staat het volgende gemeld:
Event Type: Error
Event Source: BINLSVC
Event Category: None
Event ID: 1042
Date: 11/1/2005
Time: 11:00:52 AM
User: N/A
Computer: xxx
Description:
An error was generated by OS Chooser. The error code is in the record data. User: xxx Domain: xxx Computer Name: PC710
For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Data:
0000: 44 4e 00 00 DN..
Komt dit omdat ik alleen de map "images" heb gerestored van afgelopen dag?
Heeft iemand anders ervaring met het restoren van RIS images?
Ik vind het raar dat RIS niet meer werkt, want de backup is succesvol verlopen en de restore ook zonder foutmeldingen verlopen.
Ik heb op internet gezocht naar de foutmelding error 00004e44 maar kon helaas niet zoveel vinden.
Iemand hier ook ervaring mee?
Ik had per ongeluk de images directory van d:\RIS\Setup\English\Images verwijderd.
Nu heb ik met BrightStor een restore uitgevoerd van deze map "images".
Nu heb ik de TFTP services restart gegeven + de BINLSVC service een herstart gegeven.
Nu als ik een computer probeer te rissen, dan krijg ik de volgende fout: Error 00004e44. The Remote Installation service cannot locate a flat image with a version that matches the version of the RIPREP image.
In de eventlog op de server staat het volgende gemeld:
Event Type: Error
Event Source: BINLSVC
Event Category: None
Event ID: 1042
Date: 11/1/2005
Time: 11:00:52 AM
User: N/A
Computer: xxx
Description:
An error was generated by OS Chooser. The error code is in the record data. User: xxx Domain: xxx Computer Name: PC710
For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Data:
0000: 44 4e 00 00 DN..
Komt dit omdat ik alleen de map "images" heb gerestored van afgelopen dag?
Heeft iemand anders ervaring met het restoren van RIS images?
Ik vind het raar dat RIS niet meer werkt, want de backup is succesvol verlopen en de restore ook zonder foutmeldingen verlopen.
Ik heb op internet gezocht naar de foutmelding error 00004e44 maar kon helaas niet zoveel vinden.
Iemand hier ook ervaring mee?