ik heb momenteel een test netwerk klaarstaan met 5 pc's
1 dc server met ad, dns en dhcp onderw windows 2003
1 lan router die mijn netwerkverkeer regelt over 3 subnetten
1 client
2 ad aditional dc's
de bovenste 3 pc's staan in subnet de 2 additional dc's alebei in een appart subnet
since deze week zijn er ineens een aantal problemen ontstaan:
1)server can not locate your roaming profile
2) vor de rest kan ik op de 2 apparte subnetten de active directory niet kan benaderen dan krijg ik de error: Naming information cannot be located because the target pricipal name is incorect contact bla bla bla
in mijn dns server krijg ik de error 4004 en 4015 en 6702
vorige week werkte hij wel en nu in eens niet meer er zijn geen instllingen veranderd die mij deze errors zouden kunnen verklaren
gaarne zou ik hierbij hulp/ ideeen willen hebben.
vg remco
p.s. ik heb dcdiag gedraait en als er behoefte is aan de uitkomst zal ik die posten
1 dc server met ad, dns en dhcp onderw windows 2003
1 lan router die mijn netwerkverkeer regelt over 3 subnetten
1 client
2 ad aditional dc's
de bovenste 3 pc's staan in subnet de 2 additional dc's alebei in een appart subnet
since deze week zijn er ineens een aantal problemen ontstaan:
1)server can not locate your roaming profile
2) vor de rest kan ik op de 2 apparte subnetten de active directory niet kan benaderen dan krijg ik de error: Naming information cannot be located because the target pricipal name is incorect contact bla bla bla
in mijn dns server krijg ik de error 4004 en 4015 en 6702
vorige week werkte hij wel en nu in eens niet meer er zijn geen instllingen veranderd die mij deze errors zouden kunnen verklaren
gaarne zou ik hierbij hulp/ ideeen willen hebben.
vg remco
p.s. ik heb dcdiag gedraait en als er behoefte is aan de uitkomst zal ik die posten
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 12:05 ]