CRC fouten bij downloaden van rar.bestanden viia bittrorent

Pagina: 1
Acties:

• Sannieboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-05 14:19
Hallo allemaal,

Misschien kunnen jullie mij helpen met het volgende: Sinds kort geeft het downen van .rar bestanden via het bittorent netwerk, bij mij thuis problemen. Ik gebruik voor het downloaden twee clienten (Azareus en Bittornado), beide geven na het downloaden een groen lampje dat het succesvol is verlopen. Echter indien ik deze bestanden uitpak met winrar, krijg crc errors met de vermelding: 'file x.x is corrupted'. Het opnieuw herstarten van het bestand zorgt voor hercontrolle, daarbij gaat het lampje weer meestal naar blauw(oftwel het bestand is nog niet klaar met downloaden) en duurt het weer een tijd voordat het groen wordt. Meestal werkte dit wel. Maar nu blijf ik crc errors krijgen.

Wie kan mij helpen? Is er iets mis met mijn modem? hardeschijf? Met mijn bittorent-clienten? uitpak programma?

Mijn specs: Athlon xp 2600, windows xp S2, maxtor 160 gB, chello classic, coolermaster 380 W

Daarnaast kan ik de laatste tijd ook niet naar mijn bios (fsb gedeelte de rest doet het wel)....is weer denk ik een andere topic :P

Alvast bedankt. _/-\o_

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Het lijkt alsof je clients te vroeg vinden dat het bestand volledig is gedownload. Heb je dit probleem (dat de bestanden incompleet zijn) ook bij andere soorten files? Welk programma gebruik je trouwens voor het uitpakken? :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Heb je wel een recente versie van WinRAR? Daar zou het ook aan kunnen liggen.

Wanbeleid is ook beleid.

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 11:43

Sabbi

je denkt aan mij.

zit er niet een password op de rars en trekt je archiver dat wel/gebruik je het goede?

• Sannieboy
Ja nou, ik heb het niet alleen bij .rar bestanden. Iso bestanden ook, maar die geven bij het mounten of branden(met ALCoHol) geen probleem. Soms blijft het groen ook indien ik probeer te herdownloaden, maar toch krijg ik crc foutmeldingen. Gisteravond heb ik de nieuwste versie van winrar geinstaleerd, echter heb ik nog steeds geen verbeteringen gemerkt. Ik heb net zitten spitten in de topics en gelezen dat het ook aan het geheugen kan liggen? Hoewel ik alles op default heb staan, heb ik last van een instabiele systeem. Gisteren knalde hij mij na een aantal pogingen met winrar eruit en beloonde me met een restart (8> Dus memtest gebruiken?

• Sannieboy
....en nee er zitten geen paswords op de rars! :o
Pagina: 1