Ik ben van plan een nieuwe pc te kopen. Het budget zal ongeveer 1500 euro zijn. De belangrijkste doelen voor de pc zijn: Internet, Photoshop, Games. In principe wil ik het liefst een AMD met minimaal 3 ghz, maar ik weet niet precies hoe dat zit met het aantal ghz van AMD en het het getal wat voor de + achter AMD staat, dus bijvoorbeeld AMD Athlon 3000+ en de vergelijking daarmee en het aantal ghz van een pentium. Verder wil ik een zeer goede 3d-kaart en moederbord (welke?) genoeg werkgeheugen (hoeveel?) en genoeg harde schijfruimte. Is het nodig om een AMD 64 te nemen en moet hij ook dual core zijn? Mijn vraag is dus welke specificaties goed zijn (ik weet niet precies hoever de technologie ondertussen is bijvoorbeeld in aantal ghz etc). Ik heb ook gehoord over nieuwe systemen en een nieuwe windowsversie die ergens volgend jaar uitkomen. Hoeveel valt daar van te verwachten? Zullen die dingen echte verbeteringen vormen?
Dus graag wat specificaties en uitleg, alvast bedankt! Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.
Dus graag wat specificaties en uitleg, alvast bedankt! Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.