Toon posts:

Waar laptop samenstellen?

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan je tegenwoordig een notebook samenstellen of upgraden?

ik wil graag de specs van een acer ferrari:

AMD turion 2Ghz
80 GB
1024mb Ram

maar ik wil niet de ferrari cover. De noteook die er het dichste bij komt is de asus a6k:

turion 1.6
40GB
512 MB Ram

het scheelt geloof ik 400€, ik wil dus eigenlijk, 512mb ram erbij maar ook een snellere CPU(en dat kost een hoop).

ik vroeg me dus af of er ergens nog een shop is waarbij je een hele notebook kan samenstellen, uitgaande van een huidge notebook (a6k) of gewoon een complete barebone, het liefst ook zo`n glimmend(x-black, shiny, weetikveelhoezehetnoemenscherm :P)

ik weet dat ik bij dell terecht kan, maar dell levert dus geen Turion en ik wil echt 100% een turion, ik ben een AMD man en vind dat de turion best wat meer verkocht mag worden ik wil daar graag een bijdrage aan leveren. puur principe kwestie dus.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
je wilt zeggen dat er op de ferrari na geen 1 notebook beter is als die asus?

Verwijderd

Topicstarter
furby-killer schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:21:
je wilt zeggen dat er op de ferrari na geen 1 notebook beter is als die asus?
als jij een notebook met dezelfde specs kan vinden (standaard) vind ik dat knap, ik zeg niet dat het er niet is, maar ik loop al weken te zoeken naar een perfecte notebook, maar zoiets als die ferrari heb ik niet gevonden. wel iets vergelijkbaars als de asus a6k maar niet i.d.b.v de ferrari.

anders moet ik overstappen naar Intel (keuze zat) maar dat wil ik niet. Ik hoop dat iemand mij advies kan geven hierover.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-02 08:18

Pubbert

random gestoord

www.laptops4u.nl kun je zelf je laptops samenstellen.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-11-2025
Kijk eens op www.promedion.nl. Daar bieden ze redelijk veel accesiores voor een Pentium laptop. Sorry, ik zie net dat je alleen AMD wilt, ik geloof dat ze die niet bieden.

[ Voor 31% gewijzigd door Lawrentium op 01-11-2005 12:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
juist, zoiets zoek ik, ik ga ff kijken (achteraf heb ik deze site dus wel is gezien) 8)7 ,

*edit* ik zie nergens waar je kan samenstellen?? k ga nog ff zoeken
Lawrentium schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 12:08:
Kijk eens op www.promedion.nl. Daar bieden ze redelijk veel accesiores voor een Pentium laptop. Sorry, ik zie net dat je alleen AMD wilt, ik geloof dat ze die niet bieden.
iig bedankt voor je post maar promedion is nou volgens mij niet "je van het" kwaliteit dat ik zoek

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 12:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmm de A7D, is ook wel leuk, als ik 512 mb ram erbij koop is het een leuke notebook, hier zit een ati X700 in en in de A6K een geforfce 6200GO, dat is een beetje vergelijkbaar he?

is er trouwens een AMD notebook met een 6600 (gt) mobile?
Pagina: 1