Beste GOT-gebruiker,
Ik gebruik voor urenverantwoording van medewerkers een excelsheet die gegenereerd wordt uit een access database. Hij ziet er als volgt uit:
Ik zou graag automatisch alle subtotalen willen berekenen en daarvan een overzicht willen zien op een andere sheet. Hoe kan ik dit het beste oplossen?
Met search ben ik niet ver gekomen. Veel oplossingen tegengekomen maar niet de goede helaas.
De functie AutoFilter volstaat niet aangezien ik dan voor ieder subtotaal een aantal keer moet klikken om het te kunnen zien.
Met vriendelijke groet,
D. van de Ruit
Ik gebruik voor urenverantwoording van medewerkers een excelsheet die gegenereerd wordt uit een access database. Hij ziet er als volgt uit:
| A | B | C | D | |
| 1 | Medewerker | Project | Uren | Subtotaal |
| 2 | Rene | P00 | 5 | |
| 3 | Rene | P00 | 3 | som is 8 |
| 4 | Rene | P01 | 2 | |
| 5 | Rene | P01 | 5 | |
| 6 | Rene | P01 | 7 | som is 14 |
| 7 | Sandra | P01 | 6 | |
| 8 | Sandra | P01 | 8 | |
| 9 | Sandra | P01 | 6 | som is 20 |
| 10 | Rene | P05 | 3 | |
| 11 | Rene | P05 | 4 | |
| 11 | Rene | P05 | 5 | |
| 12 | Rene | P05 | 9 | som is 21 |
Ik zou graag automatisch alle subtotalen willen berekenen en daarvan een overzicht willen zien op een andere sheet. Hoe kan ik dit het beste oplossen?
Met search ben ik niet ver gekomen. Veel oplossingen tegengekomen maar niet de goede helaas.
De functie AutoFilter volstaat niet aangezien ik dan voor ieder subtotaal een aantal keer moet klikken om het te kunnen zien.
Met vriendelijke groet,
D. van de Ruit