Toon posts:

Symantec Antivirus 10.0

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil op een server net symantec antivirus 10.0 installen en daarna op alle cleints, maar kom er net achter dat deze cleint installs alleen op windows 2000 pc of hoger kunnen werken.

Is hier helemaal niks aan t doen?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
clients upgraden

+ in het vervolg voor aanschaf de systeemeisen lezen B)

A wise man's life is based around fuck you

• mahi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

mahi

God bless GoT

En wat draait er dan nu op die clients? NT? Geef wat meer informatie aub.

Hoe dan ook, de kans dat je het werkende krijgt op oudere besturingssystemen is meestal klein. Anders had men de ondersteuning ervoor wel in het programma gelaten.

[ Voor 3% gewijzigd door mahi op 01-11-2005 09:58 ]

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.

Verwijderd

Topicstarter
er draait nu windows 98 op de cleints en op sommige windows xp

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 09:53:
Ik wil op een server net symantec antivirus 10.0 installen en daarna op alle cleints, maar kom er net achter dat deze cleint installs alleen op windows 2000 pc of hoger kunnen werken.

Is hier helemaal niks aan t doen?
Nee, die support zit niet ingebouwd, het enige wat je kan doen is de clients upgraden naar Windows 2000 (Of hoger). En natuurlijk in het vervolg de systeemeisen lezen ;)
Wat je misschien kan proberen is om hem op een 2000 of XP of 2003 te installeren, alle bestanden kopieren, en naar de 95/98/ME/NT machine te zetten, en te bekijken of het werkt, maar ik geef je nagenoeg geen kans...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit lijkt me vrij duidelijk eigenlijk. Aan de systemeisen van bepaalde software is meestal niets te veranderen helaas. Verder verschilt Windows98 dermate fundamenteel van 2000 dat het het proberen niet echt waard is. Je kan evt nog contact zoeken met de leverancier; maar ook dan geef ik je weinig kans. Ik ben bang dat wij je hier ook niet verder mee kunnen helpen; vandaar dat ik dit topic sluit :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.