Toon posts:

[MCE 2005] Muziek toevoegen is puinzooi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een heel gaar probleem met MCE. Als ik muziek toevoeg dan maakt windows er een grote tering zooi van. Hij laat 3kwart van de nummers niet zien, stopt elk nummer in een apparte map, laat geen artiest zien etc.

Ik heb het zo staan:

Muziek (main map die toegevoegd staat inc submappen)
- Pink Floyd (met daarin alle albums die een eigen map hebben)

Wat mce dus gaat doen is echt alles door elkaar heen pleuren en niks op de goede manier laten zien. Is er een manier om dat #*&^$^#$ ding te laten snappen hoe die alles goed moet laten zien?

Mappen appart toevoegen enzo heb ik allemaal al geprobeert maar het blijft hoe dan ook een puinzooi.

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 15:02
Als je het wil herstellen, moet je met de mediaplayer de muziek verwijderen, je kan dan kiezen of je ook het bestand wil verwijderen, of slechts de verwijzing in de bibliotheek. Verwijdere uiteraard niet het bestand! Vervolgens kan je je muziek veilig verplaatsen naar nieuwe locaties.
Hierna zet je met iTunes of Eagson de id3-tags goed en je laat mce de muziek opnieuw toevoegen. Nu staat alles prima.

[ Voor 16% gewijzigd door Witte op 01-11-2005 10:39 ]

Houdoe

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe vast wat fout maar dat pokke windows doet echt niet wat ik wil. Met dat eagson pas ik alle nummers aan (met dat get info blablabla van inet). Verwijder alles van me htpc, haal die lijst met mappen waar die kijkt weg. Upload de muziek, selecteer de map en hoppa om een of andere reden worden weer een paar nummer in een onbekend album weergegeven. Terwijl alles voor zover ik weet toch echt goed staat.

Pauper windows ook altijd :(