Asus K7 Pro + 1000 Tbird problemen

Pagina: 1
Acties:

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Ik heb een probleem:

In PCprobe van Asus staat dat de maximale snelheid van de proc tot 1200 kan gaan. Maar ik krijg um via de biosinstellingen niet hoger dan 1100. Hoe kan dat? Koeling is geen probleem. Als ik um hoger zet, dan klapt mn pc eruit met een mooie pieptoon en mn voeding slaat vast en moet een tijd wachten voordat ik mn pc weer kan opstarten. Kan het zijn dat mn 235 Watt voeding het probleem is. Dat is het voor nu. Enig idee?

Verwijderd

Kan het zijn dat mn 235 Watt voeding het probleem is.
JA!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Wel ingekleurd?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Niet ingekleurd. En kan het zijn dat de pc niet meer opstart/slecht opstart? Want daar heb ik veel last van. Moet echt stekker eruit halen voordat de pc weer opstart. Kan het mobo zijn? Anders ruil ik um.

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Nou, onze grote computerwizzards van MyCom hebben er naar gekeken. Wat blijkt, proc. dood verklaard. Er scheen een klein hoekje van de processor stuk te zijn en dat de reden was dat hij het niet (meer) deed. Maar de heren van MyCom kennen toch de policy van garantie tot aan de deur. Ze hadden al een nieuwe proc in mobo geprakt en wilden even afrekenen voor de nieuwe! Mooi niet dus! Ik op mn kop gestaan of het geen garantie was, maar nee hoor! Hun uitleg was dat ik de koeler er verkeerd op had gemonteerd en dat dat de reden was dat ie stuk is gegaan. Ik heb niets gezien en aangezien ik dat de processor wel heeft gewerkt mag ik fluiten naar fl660 piek. Maar dat de processor nog niet helemaal goed gewerkt heeft, maakt volgens de aardige (:r) heren van MyCom niets uit. Ik koop daar nooooooit meer! Maar ik ga in ieder geval wel nog een brief schrijven naar HQ omdat ik hier niet mee eens ben! Snik, dat ding had ik nog maar 2,5 week!