Nieuwe Enterprise Infranet producten van Juniper besproken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
De link naar http://tweakers.net/reviews/596? is niet openbaar toegankelijk.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 08:51

zomertje

Barisax knorretje

Er is iets misgegaan waardoor de aankondiging foetsie leek. Later bleek deze er wel gewoon te staan. Mysql oeps?

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 09:44

Cliffie

Trompetslet

De reacties op het artikel doen mij wel even fronzen. Voortaan mag er wel beter gekeken worden door de FP-mensen of het onderwerp wel geschikt is voor een item als review. Het commentaar wat er staat is niet erg motiverend voor de auteur, waarbij eigenlijk gewoon een verkeerd onderwerp is gekozen door de FP-mensen.

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-10 19:49
Het artikel is weer 'teruggetrokken'?

[ Voor 3% gewijzigd door Jesse op 01-11-2005 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zover ik weet is het artikel offline gehaald omdat het zonder een laatste check online is gezet. Nee, het heeft niks te maken met de opmerkingen die onder het artikel stonden. We houden jullie op de hoogte (as in, als het artikel online staat is het online ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Laatst online: 05-10 19:49
Zou het niet de moeite waard zijn om daar wel direkt ook wat aandacht aan te geven? Een dergelijk artikel is m.i. toch meer op zijn plaats als er in grote letters advertorial boven staat. Er wordt geen enkele kritische nood geplaatst, of een vergelijk gemaakt met de concurrentie (iets wat gezien de stand van t.net toch wel op zijn plaats zou zijn), het is puur een verhaal over hoe goed Juniper en hun spullen wel niet zijn.

Een wat ander idee is om het verhaal wat meer in het jasje van het bezoek aan een persbijeenkomst te hangen, met wat foto's van de happening zelf e.d. (zoals bij verslagen van een beurs.) Dan is ook al een stuk duidelijker in wat voor licht je het verhaal moet plaatsen.

Op deze manier lijkt het zoals in een van de reacties verwoord werd er een beetje op dat Juniper t.net wel heel mooi voor hun karretje heeft weten te spannen. (En dat kan toch haast niet de bedoeling van t.net zijn.) Iemand die in een dergelijk verhaal geinteresseerd is kan beter een vertegenwoordiger van Juniper langs laten komen.

[ Voor 31% gewijzigd door Jesse op 01-11-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koppie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:19
Ik moet heel eerlijk zijn, dat ik het verhaal wel interessant vond. Natuurlijk leek het een beetje op een commercial, maar het verhaal met Single login, met speciale software op de clientPC, vond ik wel leuk. Het zou inderdaad beter zijn geweest als er gelijk een vergelijking was getrokken met de mogelijkheden die andere fabrikanten op dit gebied bieden.

Voor en nadelen op een rijtje, maakt het voor de gemiddelde tweaker mogelijk een kleine vergelijking te maken. Welliswaar is het onderwerp weer eens wat anders dan koelsystemen en moederbord vergelijkingen, maar het is zeker een onderwerp wat mij betreft best voorbij mag komen.

Ben ik nou zo dom, of is de rest zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Robin schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 12:48:
Zover ik weet is het artikel offline gehaald omdat het zonder een laatste check online is gezet. Nee, het heeft niks te maken met de opmerkingen die onder het artikel stonden. We houden jullie op de hoogte (as in, als het artikel online staat is het online ;)).
Lekkere kul is dat in ieder geval. Het is nog gecheckt en het mocht online. Erg fijn die duidelijke communicatie soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-10 16:54

Daniel

Kapitein NCC-1701
Daarom zegt hij ook 'zover ik weet' he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Daniel schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 15:47:
Daarom zegt hij ook 'zover ik weet' he :)
Mjah, was ook niet als kritiek bedoeld op Robin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 16:37
Gaan we dit artikel nog in aangepaste vorm terugzien of blijft het weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
* Zwerver is ook wel even benieuwd

Is het weg, of komt het terug....

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Er is nog geen definitieve beslissing genomen, maar voorlopig zal het nog onder embargo blijven :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1