het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
[ Voor 3% gewijzigd door Jesse op 01-11-2005 11:44 ]
Een wat ander idee is om het verhaal wat meer in het jasje van het bezoek aan een persbijeenkomst te hangen, met wat foto's van de happening zelf e.d. (zoals bij verslagen van een beurs.) Dan is ook al een stuk duidelijker in wat voor licht je het verhaal moet plaatsen.
Op deze manier lijkt het zoals in een van de reacties verwoord werd er een beetje op dat Juniper t.net wel heel mooi voor hun karretje heeft weten te spannen. (En dat kan toch haast niet de bedoeling van t.net zijn.) Iemand die in een dergelijk verhaal geinteresseerd is kan beter een vertegenwoordiger van Juniper langs laten komen.
[ Voor 31% gewijzigd door Jesse op 01-11-2005 13:08 ]
Voor en nadelen op een rijtje, maakt het voor de gemiddelde tweaker mogelijk een kleine vergelijking te maken. Welliswaar is het onderwerp weer eens wat anders dan koelsystemen en moederbord vergelijkingen, maar het is zeker een onderwerp wat mij betreft best voorbij mag komen.
Ben ik nou zo dom, of is de rest zo slim?
Lekkere kul is dat in ieder geval. Het is nog gecheckt en het mocht online. Erg fijn die duidelijke communicatie soms.Robin schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 12:48:
Zover ik weet is het artikel offline gehaald omdat het zonder een laatste check online is gezet. Nee, het heeft niks te maken met de opmerkingen die onder het artikel stonden. We houden jullie op de hoogte (as in, als het artikel online staat is het online).
Mjah, was ook niet als kritiek bedoeld op Robin
Is het weg, of komt het terug....
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Professioneel Hyves-weigeraar