Progje automatisch minimaliseren

Pagina: 1
Acties:

• ReX_NL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-07 16:41
Ik ben op zoek naar een programma, waarmee ik een ander programma bij de stratup (niet van windows, maar van dat progje) te laten minimaliseren. Zodat het onder in de taakbalk komt, En zodat het in het programma zelf staat. Want ik wil het progje naar meerdere mensen toe sturen, maar als hun dan ook dat minimalize progje moette hebbe werkt niet :P

alvast bedankt !

Verwijderd

Geen idee waarom je dat wilt. Ik snap je trouwens ook niet. Wat bedoel je met de zin: "En zodat het in het programma zelf staat"?

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
Wat ik denk dat jij wilt is te doen via policies (gpedit.msc) of eigenschappen van de snelkoppeling (start minimized).

Battle.net tag

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:15
Dat kun je toch gewoon regelen met de snelkoppeling naar dat progje? (start minimized)
edit: ttt...tttt.. ttte te laat....

[ Voor 18% gewijzigd door zetje01 op 01-11-2005 08:11 ]

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Het minimaliseren bij het opstarten van een programma kan je laten doen door dat simpelweg in de snelkoppeling naar dat programma aan te geven. Een programma uit zichzelf laten minimaliseren zal in de code verwerkt moeten worden, wat hier geen optie is, zo te lezen. :)

Ik snap trouwens niet wat je bedoelt met "Want ik wil het progje naar meerdere mensen toe sturen, maar als hun dan ook dat minimalize progje moette hebbe werkt niet :P".

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."