[js]css veranderen maar niet voor media=print

Pagina: 1
Acties:

• marty
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-03-2023
Ik heb een pagina waarin ik de printout er iets anders uit wil hebben zien dan wat er op het scherm staat dus heb ik netjes twee stylesheets gemaakt:

<link href="main.css" rel="stylesheet" type="text/css" media="screen, projection">
<link href="print.css" rel="stylesheet" type="text/css" media="print">

Nou bevat de pagina een aantal divjes die mbv knoppen worden verborgen of getoond; default staan ze allemaal op display: block en na het laden van de pagina worden er een aantal verborgen (die dus vervolgens weer zichtbaar gemaakt kunnen worden door de gebruiker).

Waar ik naar op zoek ben is hoe ik de veranderingen in m'n stylesheet, die ik met behulp van javascript doe, alleen voor main.css kan laten gelden, zodat de print-stylesheet niet beïnvloed wordt? Iemand een idee of en hoe dat mogelijk is?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 12:47

André

Analytics dude

Waarom zet je de knoppen niet default op display: hidden en maak je onload de knoppen zichtbaar die ze al mogen zien. Want om alleen de stylesheet voor het printen aanpassen kan volgens mij niet.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:26

crisp

Devver

Pixelated

door in plaats van direct via javascript de style-property aan te spreken een class-swap te doen :)

Intentionally left blank

• marty
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-03-2023
André schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 08:30:
Waarom zet je de knoppen niet default op display: hidden en maak je onload de knoppen zichtbaar die ze al mogen zien.
Omdat het zonder javascript ook moet werken. Ik laat dus liever by default alles zien.
crisp schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 08:44:
door in plaats van direct via javascript de style-property aan te spreken een class-swap te doen :)
Hey, da's een goeie! Daar had ik nog niet aan gedacht :)