Toon posts:

DTM2 crashed naar desktop*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik DTM 2 aan het spelen { 20 minuten } ben valt het hele spel uit en krijg ik Windows XP buroblad .
Ik heb het volgende geprobeerd : DTM 2 opnieuw geinstalleerd / Alle achtergrond programma,s uitgeschakeld / Patch 1.2 geinstalleerd / nieuwste driver voor grafischekaart geinstalleerd / Beeldschermresolutie op 800-600 gezet maar de het probleem blijft zich voordoen.
Ik heb ook al gezocht bij Google en Codemasters forum Duits en Engels maar er zit geen oplossing bij wat ik heel vreemd vind.
Ik heb geen virussen en AdWare laten zoeken op ongewenste internet zooi.
Ik ben best wel teleurgesteld want het is voor mij het perfecte racegame.
Mijn specs : AMD XP 2200+ / 512 MB gegeugen / Geforce4 4800ti 128 MB asus .
Weet jij de oplossing of een tip dan hoor ik die graag .

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Check je voltages en je temperaturen eens. Heb je het met andere spellen ook?

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 00:04:
Check je voltages en je temperaturen eens. Heb je het met andere spellen ook?
Nee met andere games heb ik dat niet zoals FarCry en Panzers : codename phase one
Maar ik zal mijn temperatuur eens nakijken .

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Titelfixje :)

Verwijderd

Topicstarter
Zou het probleem wat ik heb ook kunnen zijn dat ik een illigale Windows XP pro versie heb ?????????

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende gedaan : Spel { DTM 2 } opstarten / alt + tab / buroblad / ctrl + alt + delete / Windows taakbeheer / processen / dan met de rechtermuis het spel aanklikken { DTM 2 } / Prioriteit op hoog zetten / afsluiten .
Dan krijg je automatisch het spel weer te voorschijn en zou die beter moeten draaien.
Alleen tijdens het spelen zie ik af en toe rechts onder de taakbalk van het buroblad flikkeren { blauw vierkantje } of hij terug wil naar het buroblad.
Gelukkig tot nu toe { heb een uur gespeeld } valt het spel niet meer uit { DTM 2 } terwijl andere games Farcry en panzers geen problemen hebben.
Als jij trouwens ook een link weet van een site waar ik de temperatuur van de CPU en Grafischekaart kan opmeten dan hoor ik dat graag.
Ik heb wel Speedfan maar die vind ik onduidelijk en Everest
Pagina: 1