Toon posts:

Meerdere wegen leiden naar Rome! (maar welke?)

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag een beetje all-round rond willen kijken wat er mogelijk is in de wondere wereld van programmeren etc.

mijn resume;
Ontzettend veel tijd over O-)
Ik kan alleen een beetje plain html en .css en heb daar wel redelijk wat leuke dingetjes meegemaakt zover! uiteraard is dit niet bijzonder.

Het doel dat ik voor ogen heb is dat ik een zeer ervaren allrounder wil worden in html , css ,

Ik zal hier proberen mijn vragen te deponeren :*)

Ik zou graag een beetje all-round rond willen kijken wat er mogelijk is in de wondere wereld van programmeren etc.

mijn resume;
Heb ontzettend veel tijd over O-)
Ik kan alleen een beetje plain html en .css en heb daar wel redelijk wat leuke dingetjes meegemaakt zover! uiteraard is dit niet bijzonder.

Het doel dat ik voor ogen heb is dat ik een zeer ervaren all rounder wil worden in html , css , en eigenlijk zou ik ook mijn kennis willen verreiken met het volgende;

http://www.geocities.com/...cker/automouseclicker.htm

het bouwen van een zeer geavanceerd mouse clicker en bijvoorbeeld tools als ik mijn pc opstart dat hij precies zaken opstart , inlogd etc. zoals ik wens. (ipv van dat ik zelf 10 minuten moet gaan inloggen in mijn verschillende programma's etc.)
en uiteindelijk zou ik misschien wel modificatie tools willen schrijven voor bijvoorbeeld spellen zoals World of warcraft!

ik begrijp uiteraard dat ik hier geen eenduidig antwoord op zal krijgen en ik heb zelf niet heel veel rond gekeken nog, maar ik begrijp dat ik me bij de basics moet gaan beginnen.
Maar wat zijn de basics? Waar beginnen de basics? Wat krijg je als eerst naar je hoofd gesmeten als je maar ICT opleiding gaat op HBO niveau? Ik heb geen kennissenkring waar ik dit kan aan vragen, Ik weet wat mijn Rome is , alleen de weg , de juiste weg.
Wie heeft er voor mij een kaart met de weg naar rome? .
Ik zal eerst moeten proberen Nederland uit te fietsten zeg maar. Voordat ik met een auto naar Rome door de alpen heen rij.

Bedankt voor het lezen en ondertussen verdiep ik me verder hier mezelf maar eventjes ^^

http://www.w3schools.com/html/default.asp

Uiteraard ben ik bereid om een opleiding te volgen, te investeren, kosten te maken , materiaal aan te schaffen, ik zoek nu met hoge nood een soort inburgering boekje!

Zijn er ook goede chat channels op deze planeet voor dit? (alhoewel ze noobs niet zo zullen waarderen).

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoi Uninhibited, en welkom op GoT. :)

Helaas ga ik je eerste topic op slot doen. Ik zal proberen uit te leggen waarom. Om te beginnen heeft dit niets met Programming & Webscripting te maken. In onze stickies staat onder andere Over HTML, CSS, JavaScript, Flash en Director topics *12-05*, waarin staat dat HTML en CSS in Webdesign & Graphics hoort. Echter, daar zullen ze ook niet al te vrolijk worden van dit topic.

Hier op GoT achten we een bepaald niveau van basiskennis als bekend. Natuurlijk moeten we allemaal ergens beginnen, maar dat is iets dat je zelf moet doen. Sites als Beginnersweb kunnen je hierbij helpen, GoT niet. Bovendien vliegt het lesmateriaal me om de oren als ik ga [google=html css tutorial]. Ga dus gewoon een beetje pro-actief Googlen, koop een goed boek, struin wat dev-blogs af, enz. Er is meer dan genoeg te vinden. :)

Nog één laatste dingetje: *** Over topictitels in P&W - lezen voor topic openen!!! ***. Je topictitel is niet bepaald beschrijvend voor je probleem. Probeer daar bij een eventueel volgend topic aan te denken. :)

Succes met je leerproces. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.