Toon posts:

[2000] BSOD : Kmode Exception not handled

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb 'even' Norman getracht te verwijderen en Zonelab Suite te installeren. All goes well, alleen het opnieuw opstarten niet; Kmode exception not handled. Heb in een ouder topic een soortgelijk verhaal gevonden; iets met het NAV virus(...?)

Zijn er problemen bekend bij het verwijderen van Norman ikm een virus waarbij deze foutmelding voorkomt?

Ik heb, daar het niet mijn PC betreft, helaas geen verdere info, alleen de melding

kmode exception not handled en de code 0x000001E(0xc0000005,0xc0000000,0xc000000,0xc000000)

In safe mode kan ik de machine opstarten, maar normale mode hangt 'ie.

Wie heeft er enige suggesties behalve het opnieuw installeren van W2K? :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;839427 lijkt er wel op. Wat heb je verder allemaal al geprobeerd? Er is heel veel over die meldingen te vinden, en hier op GoT stellen we het op prijs als je zelf onderzoek doet voor je een topic opent :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Kon niet veel doen; was ff bij n kennis om 'even' een andere virusscanner te installeren; dus heb idd niet veel info/niet veel kunnen proberen; heb idd wat onderzoek gedaan, maar door de hoeveelheid informatie zie je door de bomen het bos niet meer. Er gaan aan de andere kant ook dagen voorbij dat ik niet dit soort ellende meemaak... :'(

Ik weet niet of ik het helemaal begrijp; kan ik middels een 'hotfix' de boel weer aan de praat krijgen?

Er stonden namelijk updates klaar voor installatie, zag ik in de taakbalk. Zou het verwijderen van de laatste hotfixes enige soelaas kunnen bieden?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 22:35 ]

Verwijderd

je moet even met MS bellen en om die hotfix vragen (hotfixes zijn altijd gratis), die installeren en dan zou het hopelijk weer moeten werken :)