iPod onderdelen.

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R!K?
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 21:37
ten eerste: dit zal wel vaker gevraagd worden maarja ik heb gezocht en niet gevonde.

het verhaal: ik kreeg net van mijn buurman een 20gb ipod 3rd gen. clickwheel deed het niet en apple vraagt 200 euro om dat te maken.
nu heb ik hem opengesloopt beetje gekliert met clickwheel en weer in elkaar gezet wat blijkt?
hij doet het. mooi zou je denken een gratis ipod, maar als de clickwheel weer stuk gaat zou het fijn zijn om bijvoorbeeld een nieuwe te kopen
dus mijn vraag is: waar kan ik deze kopen en het liefst binnen nederland aangezien ik niet over een creditcard beschik nog het vertrouwen in buitenlandse websites :)

met vriendelijke groet,

R van duijn

i am the toast king whom rules over the moon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik denk dat die dingen custom made zijn voor Apple, staat er een merk op dat ding?
Je kan misschien proberen bij Molex, Foxconn e.d. maar ik denk dat ie niet veel interesse hebben in zulke kleine afnames :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk denk ik dat je het beste naar een ander defect exemplaar kan zoeken op marktplaats etc, er zijn vast wel mensen die een zo een apparaat voor een prikkie aanbieden, met evt andere technische klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:30

Piggen

Lekker bakkie

Ik ben wat sites die iPod-onderdelen aanbieden afgegaan, maar ik vond ze nergens. En anders zullen ze vast erg aan de prijs zijn.

Je kunt het beste inderdaad een oproep plaatsen voor zo'n clickwheel. Zullen vast mensen zijn met een defecte iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47
Ik move 'm naar APL, dat lijkt me een veel geschiktere plaats dan AV :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:30
En helaas, zulke vragen horen toch echt thuis in Vraag & Aanbod: http://tweakers.net/aanbod hier heb je veel meer kans om eventuele onderdelen te vinden. Deze topics zijn niet echt geschikt om in te onderhandelen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.