Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

probleem voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben met een 2e voeding bezig had em er aan hangen en ik heb er een gewoon tuimelschakelaartje tussen ( gr / zw)
en hij krijgt zelf een 220v

nu had ik 2 rijen led lampjes voor in de kast zitten maar die zijn nu net gewoon opgeschroeit

wtf ??

verder heb ik er 5 fans op zitten, ook met verlichting maar dat blijft gewoon werken

• virus.elektro
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 20:33

virus.elektro

profesionele monitor sloper

ik denk dat er iets mist bij die ledjes

heb je wel een voorschakelweerstand gebruikt
ik kan je zo geen goed waarde geven voor deze weerstand, daarvoor heb ik iets meer info nodig.

1kohm werkt bijna altijd, maar kan een beetje weinig licht geven

elektrotechniek is leuk (nog wel). ik ga dus weer verder met leuke dingen ontwerpen. amd 2200+ 256mb 333mhz,gf4 440mx, 120gb,16X dvd. jarr-url

Verwijderd

Heb de tekst drie keer doorgelezen en snap het nog niet :?

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-11 22:05
als je voeding weinig belasting heeft wil ie nog wel eens een hogere spanning uitsturen. helemaal bij goedkopere voedingen ;)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Nou, spannend, we leven allemaal heel erg met je mee. Echt waar, ik denk dat we maar een rouwceremonie voor je lampjes moeten gaan organiseren.

Flauw natuurlijk, maar wat ik met het bovenstaande bedoel is dat ik uit je post compleet niet op kan maken waar het over gaat en wat je vraag is. Verder zet je er geen specs of whatever bij, en lijkt het er ook niet op of je eerst vooronderzoek gedaan hebt.

Dit topic gaat om die redenen op slot. Als je een nieuw topic wilt starten mag dat, maar lees dan wel eerst Welkom in Casemodding & Elektronica (Policy) door, en dan vooral
het stukkie 'Een topic openen in CME'.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.