Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] bordertje valt weg en verschijnt onderaan reactie

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
Ik kom de volgende bug vaker tegen op het forum (vrijwel elk topic), en heb toch maar eens besloten om hem te melden. Bij deze en deze reactie kom ik onderstaande fenomeen tegen.

Afbeeldingslocatie: http://crew.techzine.nl/civil/shit&stuff/bugje.gif

De border boven de message_header is weggevallen, maar onderaan de reactie komt deze dubbel terug en is de border ineens 2px groot. Vervolgens gaat het een aantal reacties goed.

Ik vermoed dat het een renderbugje is in firefox dat de message net een pixel out of place zet ?

Ik draai overigens Firefox 1.0.7, wel met diverse extensies zoals de webdeveloper toolbar. Maar in principe veranderd die niets aan de rendering afaik.

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.12) Gecko/20050915 Firefox/1.0.7

Mischien dat er meer mensen zijn die het hebben ?

[ Voor 6% gewijzigd door Civil op 31-10-2005 21:55 ]

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:24

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Doet het prima hier
code:
1
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl-NL; rv:1.7.12) Gecko/20050919 Firefox/1.0.7

Extensions: Webdeveloper Toolbar, GMail Notifer, FasterFox, ColorZilla, PDF Download, IE View.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Bekent en is gewoon een renderbugje in Ff 1.0.x
Hier met Deer Park geen enkel probleem. Voor degenen die geen alfa of beta-versies willen draaien is het gewoon een kwestie van wachten totdat Ff 1.5 final is :Y)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.