[msn7.5] hoe groot emoticons?

Pagina: 1
Acties:

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
Ik wil zelf wat animated gifjes gaan maken voor in msn.

Maar ik heb geen idee hoe groot ze mogen worden. Via de search kon ik alleen een getal terug vinden (19 x 21) maar dat is te klein.

19x21 zo groot zijn de emoticons die met msn mee worden geleverd. Ik zelf heb ooit van iemand anders een plaatje overnomen en die is een stuk groter dan de normale emoticon , maar tot hoever kan je gaan?

Ik heb in foto shop al een aantal gifs aangemaakt van een grote van 80 x 80 en 60 x 60 maar elke keer als ik ze dan toevoeg in msn cropped/resized hij ze zelf naar 19x21

google mocht ook niet baten!

Verwijderd

19*19 pixels :)

/edit

ow wacht, je wilt animated in MSN 7,5 gok ik? Dan weet ik het niet. Je zou eens kunnen proberen om een freeware emoticon te downloaden en dan te kijken hoeveel pixels die is.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 21:12 ]

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 21:10:
19*19 pixels :)

/edit

ow wacht, je wilt animated in MSN 7,5 gok ik? Dan weet ik het niet. Je zou eens kunnen proberen om een freeware emoticon te downloaden en dan te kijken hoeveel pixels die is.
even ter verduidelijking

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/roelen/emoticon.JPG

dus eigenlijk wil ik hem net zo groot maken als die hans teeuwen, maar deze heb ik een keer van iemand opgeslagen dus heb deze niet op men schijf zodat ik kan kijken hoe groot die is.

[ Voor 19% gewijzigd door andreict op 31-10-2005 21:15 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Op een of andere manier is het wel mogelijk om grotere te gebruiken, een vriend van me had een animated Fokke & Sukke emoticon (Hoi, neuken?) en die is toch wel rond de 40x40 qua afmetingen. Er op rechtsklikken en toevoegen kiezen zorgde er voor dat ik 'm ook kon gebruiken op die grotte, maar zelf eentje maken en toevoegen zonder dat deze geresized wordt is me niet gelukt.

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 20:53
Heb ik ook eens een topic over geopend, ben er nog niet achter. Het wordt altijd geresized, en animated gifs wil die nooit toevoegen wat ik ook eens heb geprobeerd. Er zal wel een of andere hack/workaround voor zijn, als je hem vind laat het weten...

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 23:34
Deze grotere emoticons kun je officieel alleen kopen.

Om zelf gemaakte anitmated GIFs in je MSN te krijgen heb je een tooltje nodig welke 1 van de DLL bestanden van MSN kan aanpassen, om de emoticon hierin op te slaan. Ik heb eens een dergelijk tooltje gehad voor MSN7. Probeer er eens 1 te vinden voor jouw versie.

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Die Hans Teeuwen is 50x50 ..
Er is trouwens wel een manier om elke (lees: niet overdrijven :P ) grootte toe te staan, maar dan zien alleen mensen met die plugin dat :/

[ Voor 72% gewijzigd door Ilya op 01-11-2005 09:41 ]

Pagina: 1