neerstortende MIR

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Ik las laatst in de krant dat de kans dat MIR in je achtertuin neerstort even groot is als de kans dat je de staatsloterij wint

nou, dat is niet groot

lees ik verderop een advertentie van de Staatsloterij:
"Winkans 1 op 2"

moet ik mij nu zorgen gaan maken?

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
hehe.. waarschijnlijk niet.. maar zojah.. dan zal het wel de 'wijkprijs' worden :P

Verwijderd

Ik heb er ook over gelezen. Toch vind ik het beetje vaag. Iemand wint tenslotte altijd de staatsloterij. Ze zeggen niet dat de kans dat iemand geraakt word zo groot is als de hoofdprijs in de staatsloterij.

Kortom: Iemand krijgt hem zoviezo op zijn dak we weten alleen nog niet wie.

Het schijnt dat het helemaal niet goed van te voren bepalen is waar ie neer gaat storten. Slechts een paar uur van te voren weten ze dat. Verder zal da ding ook bij zijn verbranding in de dampkring uiteen spatten en het is niet bekend hoe.

Dus is op zich nog best spannend. Ik begrijp alleen niet waarom dat ding niet exact in de oceaan te mikken is. Moet toch niet zo moeilijk zijn?

Verwijderd

Als ik jou was, zou ik maar hopen dat ie idd in je achtertuin belandt. Daar kun je volgens mij nog goed geld mee verdienen >:)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 13:57
pfff weinig wetenschappelijks of levensbeschouwelijks hier te bekennen, dus een slotje...

Dit topic is gesloten.