Toon posts:

[Outlook 2003] Indeling onpraktisch?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste medeTweakers.

Misschien is het wel een ontzettende noobvraag, maar ik kom er in ieder geval niet uit! Nadat ik mijn computer teruggekregen heb van de fabriek(hij was namelijk stuk) heb ik hem opnieuw geinstalleerd en een licensie van Microsoft Office 2003 gekocht. Nadat ik Office 2003 geinstalleerd heb, heb ik Outlook ingesteld. Ik gebruikte hiervoor Outlook XP en dat werkte altijd fijn, als ik kijk naar de vensterindeling. Ik werke altijd in drie kolommen. Links de navigatie (Postvak IN, UIT, Verzonden Items, Ongewenste Mail, enz) en daarnaast 2 kolommen boven elkaar met daarin de berichten in het bovenste deel en onder het bericht zelf.

In Outlook 2003 is het allemaal weer iets anders en heb ik ook drie kolommen, alleen vind ik het navigatievenster niet praktisch werken. Links heb je het venster E-mail met daarin 2 deelsvensters. Het 1e deelvenster heet Favoriete mappen en de 2e Alle e-mailmappen. Het stomme is dat alle mappen die bij de favoriete mappen staan, ook bij het venster Alle E-mailmappen staat. Dus alle items staan er dubbelop in.

Heeft iemand enig idee hoe ik het deelvenster Favoriete mappen weghaal. Ik heb de F1 toets al geprobeerd alleen die praat alleen over het leegmaken van de Favoriete mappen, maar niet over het verwijderen van het deelvenster zelf!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 20:36 ]

Verwijderd

Go->Folder list op een Engelse Outlook 2003. Verder verplaats ik je topic nog even naar OFF :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 20:46:
Go->Folder list op een Engelse Outlook 2003. Verder verplaats ik je topic nog even naar OFF :)
Bedankt voor het verplaatsen van mijn bericht. Ik zie inderdaad dat ik hem in de verkeerde categorie geplaatst hebt.

Bij Nederlandstalige Outlook 2003 ben ik naar het menu Ga naar gegaan en heb daar gekozen voor mappenlijst Hiermee ben ik al een stap verder, maar toch nog niet echt wat ik wil. Nu is dat deelvenster favorite mappen wel weg, maar i.p.v. dat deelvenster staan er nu linkjes naar de instellingen van dat menu, terwijl ik daar ook niks aan heb. Ik wil gewoon alle mappen links in het navigatievenster, zonder andere rotzooi in dat deelvenster.

Maar in iedergeval bedankt! :>

Verwijderd

Als links m'n navigatie deel heb, heb ik daaronder icoontje wat bestaat uit een zwart pijltje naar beneden met daarboven twee ( >>) naar rechts. Als ik daarop klik kan ik alle opties instellen voor mijn navigatievenster. Misschien moet je daar kijken?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 21:05:
Als links m'n navigatie deel heb, heb ik daaronder icoontje wat bestaat uit een zwart pijltje naar beneden met daarboven twee ( >>) naar rechts. Als ik daarop klik kan ik alle opties instellen voor mijn navigatievenster. Misschien moet je daar kijken?
Ja, daar heb ik ook al gekeken, maar daar kan ik ook niks mee. Ik heb al van alles geprobeerd. Het deelvenster Favorite mappen is in ieder geval weg! Dat vond ik het belangrijkste. Maar nu zit er op de plek van het deelvenster Favorite mappen een paar linken naar de instellingen van het deelvenster. Die linkjes wil ik weghebben! :)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 21:09 . Reden: fout in bericht ]

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik heb gewoon een knopje folder list, als ik die aanklik heb ik de standaard mappen zoals in outlook XP. Is dat niet wat je bedoelt? En anders tools-options-other-navigation pane options. Kan je daar niets mee?

Verwijderd

Topicstarter
Archie_T schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 21:21:
Ik heb gewoon een knopje folder list, als ik die aanklik heb ik de standaard mappen zoals in outlook XP. Is dat niet wat je bedoelt?
Ja, dat is wat ik bedoel. Maar ik krijg ook vage instellingen onder die folderlist. Die wil ik ook graag weghebben. Als ik namelijk op de knop folderlist klik (Bij mij Mappenlijst) krijg ik wel de gewone mappen maar daaronder staan 2 linkjes naar instellingen n.l.:
Mapgrootten
Gegevensbestandbeheer...

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 21:37:
[...]

Ja, dat is wat ik bedoel. Maar ik krijg ook vage instellingen onder die folderlist. Die wil ik ook graag weghebben. Als ik namelijk op de knop folderlist klik (Bij mij Mappenlijst) krijg ik wel de gewone mappen maar daaronder staan 2 linkjes naar instellingen n.l.:
Mapgrootten
Gegevensbestandbeheer...
Die horen daar te staan, of te wel standaard kun je die niet weghalen daar.

Verwijderd

Topicstarter
DyStiC schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 21:56:
[...]

Die horen daar te staan, of te wel standaard kun je die niet weghalen daar.
Oke, dan weet ik genoeg. Wel vreemd dat niemand dat heeft maar ik wel. Maar in iedergeval bedankt voor je reactie!

Iedereen trouwens bedankt. Mijn probleem kun je aanschouwen als opgelost. Ik ben in iedergeval het deelvenster Favorite mappen kwijt door Ctrl + 6 in te drukken!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 21:59:
[...]

Oke, dan weet ik genoeg. Wel vreemd dat niemand dat heeft maar ik wel. Maar in iedergeval bedankt voor je reactie!
Bij mij staan ze er ook hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:05:
[...]

Bij mij staan ze er ook hoor :)
Daar moet ik dan maar aan wennen. In Outlook XP heb je dat niet, je hebt dan gewoon de standaard mappen + de mappen die je zelf maakt. :r

Nogmaals iedereen bedankt voor de reactie! _/-\o_
Pagina: 1