Service Iiyama

Pagina: 1
Acties:

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-07 21:32
Nu eens geen probleem of storing, waar ik een oplossing op wil, maar een algemene HULDE aan Iiyama.

Mijn monitor (H2010 20,1" TFT) vertoonde nogal wat ghosting. Dat had ik met andere TFT van mindere merken nog nooit gezien, dus mijn gevoel zei: 'dat klopt niet!'. Dus ik besloot diezelfde avond, via de iiyama site een mailtje te sturen, met daarin de vraag of dit klopte, of het verholpen kon worden en of het binnen de garantie viel. Eigenlijk had ik totaal geen antwoord verwacht.........

De volgende morgen om 8:45 werd ik op mijn mobiel gebeld door Teo van Iiyama. Hij vertelde me dat die middag TOEVALLIG iemand in de buurt was van mijn woonplaats en of hij die middag mijn monitor op kon komen halen. 's Middags werd ik gebeld door Iiyama met de mededeling: 'ik ben wat vroeger en sta voor je deur, maar ben je er wel?'. Toen ik hem dus vertelde dat ik volgens afspraak pas om 14:30 op de plaats zou zijn, zei hij: 'geen probleem, ik eet ff wat, kom ik straks wel terug'.

En inderdaad, om 14:30 ging de bel en stond de Iiyama meneer voor de deur. Erg vriendelijke kerel en hij legde mij ook nog even het probleem uit. Er waren maar slechts 50 monitoren wereldwijd met dit probleem opgedoken ! Maar toch vonden ze het serieus genoeg om te laten repareren en naar te laten kijken.

Om lang verhaal kort te maken: vandaag werd ik gebeld (2 werkdagen (!) verder), dat mijn monitor morgen of overmogen via GLS verstuurd zou worden. Gerepareerd en wel !!!!

Wat een service !!!! Daarom kies ik voortaan altijd voor Iiyama !!!

Hopelijk hebben meer mensen iets aan dit verhaal!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Semi-offtopic:
Massiefje schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 20:33:
Daarom kies ik voortaan altijd voor Iiyama !!!
Er valt op het moment niet echt te kiezen voor iiyama begreep ik uit welingelichte bron. iiyama nederland is aan het reorganiseren en levert tot week 2 van 2006 geen monitoren meer. Winkels kunnen hun voorraad nog verkopen natuurlijk, maar daarna is het gewoon op.

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-07 21:32
Moartn schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 20:38:
Semi-offtopic:

[...]

Er valt op het moment niet echt te kiezen voor iiyama begreep ik uit welingelichte bron. iiyama nederland is aan het reorganiseren en levert tot week 2 van 2006 geen monitoren meer. Winkels kunnen hun voorraad nog verkopen natuurlijk, maar daarna is het gewoon op.
Misschien dat ze daarom tijd overhadden en mij zo snel konden helpen :P

en Ontopic: dit verhaal kende ik nog niet. Goed om (zakelijk) rekening mee te houden !

• Soggy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:30

Soggy

vroemmmm

Ik heb ook niets dan goede ervaringen met iiyama. Op de HCC iemand aangesproken over het feit dat mijn hagelnieuwe UTB4332 streepjes vertoonde. De beste man liet me beloven zo snel mogelijk contact op te nemen om een RMA te regelen.

Binnen no time opgehaald en gelijk een nieuwe achtergelaten. Nooit meer iets van gehoord.
Chapeau!

If it works, tweak it

• Fernoráto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-11-2025
Hier in huis is er ook wel eens een monitor zeer snel vervangen. Écht perfecte service. _/-\o_

Verwijderd

Wel koele service bij iiyama inderdaad , heb een keer problemen gehad met m'n lcd tvtje ... ook perfect verholpen (nieuwe geloof ik)..maarhe , moet die gozer van GLS moet dan wel op nr.9 zijn en dus niet op nr.6 aanbellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:01

sapphire

Die-hard pruts0r

Maat van me had eht een jaar of 4 geleden met een 21"CRT.
Dat ding ging opeens *poef* dood één week na de garantie periode, contact opgenomen met Iiyame en kreeg ook binnen no-time een nieuwe.

Ben blij te lezen dat Iiyama nog steeds zulke service heeft aangezien mijne aan vervanging toe is (17" Iiyama Visionmaster 1402 van 4 jaar oud :)) en ik toch weer voor Iiyama wil gaan :).

Gabriël AM5

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-08 09:04

E-Vix

Nu met sneeuw!

Hmm... Volgens mij ben ik de enige die niet te spreken is over de service van Iiyama.
Ik heb een jaar of 6 geleden een A901HT (19" Vision Master Pro 450) monitor gekocht. Na een tijdje merkte ik dat de linker bovenhoek wazig was. Als je goed keek, dan zag je echt dat op dat punt de kleuren gewoon niet over elkaar heen liepen. Op een zwarte achtergrond met een wit raster kon je dat goed zien. Rood en blauw buigen in die hoek allebij af. De een naar boven en de ander naar beneden. Ook heeft mijn CRT een soort van ghosting effect wat ook niet hoort (zwarte achtergronf met bijv een wit blok in het midden, dan zie je naast dat witte blok nog een wit blok staan).
Afijn. Ik contact opgenomen met Iiyama. Probleem werd erkent en mijn monitor zou worden opgehaald. had de originele doos nog, en daar waren ze erg blij mee. Monitor opgehaald, en vervolgens een week of 9 niets meer gehoord van ze. Ben toen maar aan de bel gaan trekken, en uiteindeljk zeiden ze dat het probleem gevonden was en dat de monitor omgeruild was voor een andere en weer teruggestuurd zou worden. Dat ze daar zo lang over moesten doen vond ik een beetje vreemd. Een week later ongeveer werd er een grote doos bezorgd. Was een blanco doos. Ik maak hem open, en wat tref ik aan? Ja hoor... Mijn oude monitor.
Ik ging er van uit dat ik ze misschien verkeerd begrepen had en dat mijn monitor toch gerepareerd was. Ik sluit hem aan en wat denk je? Helemaal niets mee gebeurd. Probleem was er nog steeds en was nog net zo erg als voordat ik hem opstuurde. Omdat ik niet nog een keer ruim 2 1/2 maand zonder monitor wilde zitten heb ik op een boze mail (die nooit beantwoord is) na niets meer gedaan.
Dus wat mij betreft Iiyama... Één keer, nooit meer.
Ik had de monitor voor ongeveer Fl 1400,- nieuw gekocht, en dat was behoorlijk wat geld voor mij toen (en nu nog steeds. € 630 voor een monitor is zelfs nu behoorlijk veel). Voor dat bedrag had ik dus een monitor met een defect, en een slechte garantie.
Op de HCC komende november wil ik een mooie 19" TFT kopen. Zit er dan aan te denken om daarna mijn A901HT ritueel van een flatgebouw ofzo af te smijten.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:39

silitek

Tubes Only

Iiyama goede service???...laat me niet lachen. Wacht al ruim 5maanden op een E435S monitor :r
Meerdere keren contact gehad "nee hoor meneer, we hebben u model niet in ons rolatie-systeem. U zult nog ff moeten wachten.".....KOM DAN MET EEN ALTENATIEF

Je kunt klanten niet een halfjaar zonder monitor laten zitten... :X :X

Nooit meer een Iiyama......................DUS :)

Tubes....It's what make music music!

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 21:45

fstieger99

www.Isaia.it

Ja precies, ik heb hetzelfde probleem gehad met vision master pro 450. 3x opgehaald, en pas bij de laatste keer hadden ze een nieuwe, de vorige 2x gewoon refurbished.
En vet lang wachten, bout service.

The Sartorialist

Pagina: 1