Deze middag heb ik eindelijk mijn iPod Video/G5 binnen gekregen. Thuis trek ik gelijk de verpakking open en begin met muziek/video's over te zetten. Deze video's zijn allemaal met Videora iPod Converter omgezet naar H264 320x240 768kbps formaat, ook spelen ze allemaal gewoon af in iTunes.
Maar als ik ze wil overzetten naar me iPod dan krijg ik een bericht dat ze niet worden overgezet omdat de iPod deze niet kan afspelen terwijl dit toch echt het goede formaat zou moeten zijn. Ik heb het ook al met MPEG-4 320x240 bestanden geprobeerd maar dat werkt ook niet.
Weten jullie wat ik nu moet doen om ze er toch op te krijgen?
Edit: Weet dat het 5G moet zijn inplaats van G5 maar kan de titel weer eens niet veranderen.
Maar als ik ze wil overzetten naar me iPod dan krijg ik een bericht dat ze niet worden overgezet omdat de iPod deze niet kan afspelen terwijl dit toch echt het goede formaat zou moeten zijn. Ik heb het ook al met MPEG-4 320x240 bestanden geprobeerd maar dat werkt ook niet.
Weten jullie wat ik nu moet doen om ze er toch op te krijgen?
Edit: Weet dat het 5G moet zijn inplaats van G5 maar kan de titel weer eens niet veranderen.
[ Voor 9% gewijzigd door brada op 31-10-2005 20:03 ]
Waarom heeft een computer geen versnellingen?