[XP] Systeemlettertype venaggeld?

Pagina: 1
Acties:

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
Nadat ik net nieuw geheugen heb geplaatst in een pc van mijn broer, kreeg ik het volgende te zien...

Afbeeldingslocatie: http://img113.imageshack.us/img113/2710/vreemd4bk.th.jpg

Ik kan alleen nergens vinden waar ik het systeemlettertpe kan wijzigen. Ik kan via eigenschappen van beeldscherm wel wat dingen wijzigen waardoor het startmenu wel weer normaal is maar verder dan dat kom ik niet.

Alle fonts zijn overigens nog wel aanwezig en als ik ze dubbelklik, zien ze er ook normaal uit. Iemand een idee hoe ik dit weer normaal krijg? Geheugen heb ik al verwijderd maar dat hielp niet verder. Memtest86 gaf ook geen fouten dus het geheugen an sich is gewoon goed...

I'm not as think as you stoned I am

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-03 05:38

sus

is druk :+

Pak eens even een ander thema (blauwe theme bv) voor windows. Geeft hij dan weer normale fonts? Zo ja, dan is je standaard-theme corrupt.

[ Voor 8% gewijzigd door sus op 31-10-2005 19:56 ]

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
Ondanks de vele nuttige replies, ben ik er na lang proberen alsnog zelf uit gekomen. Nadat ik de geheugenmodules van bank 1 en 2 naar 2 en 3 had verplaatst, wilde ik de fonts van een andere pc over de fonts van deze pc overschrijven. Bij het selecteren van de fonts van de getroffen pc, veranderde het lettertype ineens weer naar een leesbaar lettertype 8)7 Alleen de vensters zelf bevatten het vreemde lettertype nog. Na een herstart was alles gewoon weer ok :)

Waarschijnlijk was/is bank 1 van het mobo dus defect.

I'm not as think as you stoned I am