waarom kan ik geen nieuwe drivers installeren?

Pagina: 1
Acties:

• technicks
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-02-2024
hallo mensen.
kan iemand mij misschien vertellen waarom ik geen nieuwe nvidia drivers kan installeren.
ik heb een amd 3500+ met 1024 ram. een xfx nvidia 6600, 256 pci express.
ik heb mijn pc gekocht met een ati x300 kaart. maar dat was bij het eerste gebruik al een teleurstelling. dus heb ik een 6600 kaart gekocht. maar nu is het probleem dat ik alleen maar
de drivers van de bijgeleverde cd kan installeren. als ik een nieuwe driver wil installeren crasht mijn pc en krijg ik afhankelijk van welke driver of een blauw scherm. of hij blijft gewoon vastzitten.
nu is mij verteld, dat dit kan komen door achtergebleven .dll files van de oude ati drivers.
dus ik heb drivercleaner gedownload. eerst alle drivers verwijderd via software verwijderen en toen drivercleaner laten lopen zonder internet verbinding. maar dat helpt ook niet.
heeft iemand een idee?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Je had het programma van ATI zelf catuninstaller beter kunnen gebruiken.

Optie, oude ATI erin (prima kaart imo) opnieuw installeren, Catuninstall draaien. ATI eruit en GF erin. Klaar.

Heeft jouw toetsenbord geen hoofdletters en een 2e entertoets om zo hier en daar een lege regel tussen te voegen?

[ Voor 26% gewijzigd door Guardian Angel op 31-10-2005 19:29 ]

ARME AOW’er

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Wat is de code die de BSOD geeft en heb je die al begoogled?

En waarom lees ik je nick toch als Techniks.. :P

[ Voor 4% gewijzigd door FirePuma142 op 31-10-2005 19:27 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• technicks
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-02-2024
Het probleem is dat ik mijn oude ati kaart niet meer heb.

Er werd mij ook al gezegd om windows opnieuw te installeren. Maar daar heb ik niet veel zin in.
Alles was namelijk al geinstalleerd toen ik mijn pc heb gekocht.

En ze hebben een partitie gemaakt en daarop staat hp systeemherstel. Dus dan moet ik overal een backup van maken, ongeveer 150 gigabyte.