Toon posts:

Internet exploreer werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen.

Gisteren heb ik een nieuwe firewall gedownload. (kerio personal firewall versie 4.2.2) Vanaf het moment dat ik deze geinstaleerd had deed internet explorer het niet meer. Terwijl ik internet explorer wel toegang tot het intertnet had gegeven.

Ik besloot dus vandaag om de firewall er weer af te gooien via start -> instelllingen -> configratiescherm -> software. Ik kreeg toen dat gebeurd was een melding dat ik de computer opnieuw op moest starten om de wijzigingen van kracht te brengen.

Toen starten windows niet meer op. Hij liep vast bij het opstarten met de volgende 3 meldingen:

- Ongeldig aanzoek
- De server heeft het bericht ontvangen maar geen antwoord gegeven
- Ongeldige ingang.

Ik kon alleen op OK drukken en dan start de computer opnieuw op.

de 4e keer opstarten ging probleemloos. Maar de firewall is weg maar internet explorer werkt nog steeds niet. Iemand een idee om internet explorer te verwijderen en opnieuw te installeren? Ik heb de nieuwste update's van windows met service pack 2. Vriusscanner en Ad-Aware SE Personal kunnen niets vinden. (allebij met nieuwste update's).

Ik gebruik ook firefox en opera maar vind het toch handig als internet explorer het ook doet.

Tim

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 13:49
Je kunt IE opnieuw instaleren bij Cofig. Scherm > Software> Windows Onderdelen Toevoegen of verwijderen (linker kolom)
Vinkje een keer uitzetten en later weer aanzetten.

I see red pixels.

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

ik zou hem terugrollen naar een herstelpunt van voor die firewall.

Aunt bunny is coming to get me!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 07:25
Lamaar

Terugrollen moet werken.

[ Voor 166% gewijzigd door _eXistenZ_ op 31-10-2005 19:42 ]

There is no replacement for displacement!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Je kan ook Internet Explorer even opnieuw downloaden en installeren. Mocht dat geen soelaas bieden, dan is SFC /SCANNOW er nog :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."