Toon posts:

[php] Preload Script?

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een scipt dat een bestand kan preloaden. Omdat het gaat om een filmpje dat op elke pagina te zien is (een spotlight), wil ik een script erop hebben dat het bestand 1 keer laad en hem op de volgende pagina's uit het cache haalt.

Probleem is. Het bestand wordt via een cms erin gezet. In de database wordt de locatie opgeslagen en dan wordt ie er met een simpel php scriptje ingezet:
$news_display = mysql_query ("SELECT * FROM `vg_articles` WHERE `priority`='3' AND `saved`!='1' ORDER BY `timestamp` DESC LIMIT 1", $dbh);
while ($row = mysql_fetch_array($news_display)) {

$article_image = "$row[image]";

$article_image = "<a href='$art_link'>
<object classid='clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000' codebase='http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,29,0' width='90' height='110'>
<param name='movie' value='$article_image'>
<param name='quality' value='high'>
<embed src='$article_image' quality='high' pluginspage='http://www.macromedia.com/go/getflashplayer' type='application/x-shockwave-flash' width='90' height='110'></embed>
</object></a>";

out("article_image","$article_image");

echo build("spot_d");
}
Weet iemand een preload script dat ik hiervoor kan gebruiken. Het zou de snelheid van de site ten goede komen lijkt mij, aangezien het telkens om rond de 70 kb gaat...

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Preloaden gebeurt door de client, dus je zult een oplossing eerder in JavaScript dan in PHP moeten zoeken.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry, maar Programming & Webscripting is geen afhaalbalie voor kant en klare scripts. Zie ook P&W FAQ - Scriptrequests.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.