Ik ga volgende week op kamers en ik wil satteliet-speakers kopen. Ik heb al een receiver namelijk de Yamaha RX-V450 maar ik heb helaas een heel klein budget van een maximum van 200 euro. Kan ik dan beter 200 euro uitgeven aan een logitech setje direct aangesloten aan mijn pc en dan mn receiver thuislaten, of beter een setje kopen voor bij mijn receiver? Of kan ik zon logitech setje ook aansluiten op mijn receiver?? ik heb er namelijk niet echt veel verstand van.
Ik zou zelf geen satalietjes kopen voor 200... Maar het ligt er maar net aan wat je ermee wil doen!
Ik heb zelf ook een Yamaha receiver (530) en die hebben genoeg power om leuke speakers aan te sturen. Maar dan moeten ze wel van redelijk tot goede kwaliteit zijn.
Zelf heb ik gekozen voor een Creative 2.1 setje (intrigue's)voor mijn pc omdat deze goed genoeg zijn voor mijn doeleinden (gamen af en toe een filmpje en muziek).
Dus laat weten wat je ermee wil en hoe de rest van je setup eruit ziet.
Ik heb zelf ook een Yamaha receiver (530) en die hebben genoeg power om leuke speakers aan te sturen. Maar dan moeten ze wel van redelijk tot goede kwaliteit zijn.
Zelf heb ik gekozen voor een Creative 2.1 setje (intrigue's)voor mijn pc omdat deze goed genoeg zijn voor mijn doeleinden (gamen af en toe een filmpje en muziek).
Dus laat weten wat je ermee wil en hoe de rest van je setup eruit ziet.
Hang loose, KiteSurfing for life!
Ik gebruik het voor vanaales eigenlijk films, muziek en af en toe een game. Verder heb ik een kleine kamer en wil ik daarom sattelietjes kopen, en wil ik voor 200 euro zo'n setje kopen. Dit mag ook een 2.1 setje zijn. Voor 200 euro kun je wel een degelijk 2.1 setje voor je pc kopen de logitech z-2300 is er al vanaf 125 euro. Of kan ik beter een normaal setje kopen. Maar wat ik me ook afvroeg is of ik zon setje van logitech ook op mijn receiver aan kan sluiten en dan de receiver verbinden aan mijn pc met een tulpstekker.
Verwijderd
misschien beetje verkeerde plek om neertezetten, maar ben al tijdje op zoek naar die yamaha450.
op marktplaats staat maar 1 advertentie en die is al weg...
Dus als je beslist om pc speakersysteem te kopen dan wil ik die yamaha wel van je overkopen.
Bied €170,-
rmschaar@hotmail.com
Dus als je beslist om pc speakersysteem te kopen dan wil ik die yamaha wel van je overkopen.
Bied €170,-
rmschaar@hotmail.com
Als je het zelf al weet, waarom doe je het dan?Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:27:
misschien beetje verkeerde plek om neertezetten
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Verwijderd
omdat je maar nooit weet of hij hem wil verkopenBarry|IA schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:30:
[...]
Als je het zelf al weet, waarom doe je het dan?
Dan kan ik aan iedereen wel vragen of ze hun producten verkopen. Overigens is het gewoon NIET toegestaan dat soort dingen hier te bespreken. Als jij denkt dat je een apart geval bent, tja...dan gaan mensen er wat van zeggenVerwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:40:
[...]
omdat je maar nooit weet of hij hem wil verkopen
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Beetje zonde om een logitech/creative setje aan te sluiten he? Zit vaak al een versterker in, heb je die yamaha voor jan lul...
Ik zou gewoon even doorsparen, of voorlopig voor 2.0 gaan...
Ik zou gewoon even doorsparen, of voorlopig voor 2.0 gaan...
Als ik jou was, en ik had al een receiver, zou ik toch zoeken naar normale "hifi" speakertjes ipv een actief pc setje.
Probleem daarbij is: je budget.
Maar er blijft toch wel het eea over. Waarom niet gewoon 2 leuke shelfspeakertjes, Iets van MordauntShort 902's, Mission m30's, JBL Northridge e20's, Infitiy beta 10's ofzo? Niet dat ik de speakers ken, ik geef alleen wat opties binnen je budget. Beluisteren enzo zou je toch zelf moeten doen
Probleem daarbij is: je budget.
[ Voor 6% gewijzigd door Xander op 31-10-2005 19:49 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Eltax schijnt hele mooie compace luidsprekers te hebben, voor niet al te veel geld. Die kun je gewoon aansluiten op je receiver en dan heb je een top geluid! Voor meer info moet je even wachten tot TomSwinnen hier langsfietst, die kan je er veel meer over vertellen dan ikVerwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 18:33:
Ik ga volgende week op kamers en ik wil satteliet-speakers kopen. Ik heb al een receiver namelijk de Yamaha RX-V450 maar ik heb helaas een heel klein budget van een maximum van 200 euro. Kan ik dan beter 200 euro uitgeven aan een logitech setje direct aangesloten aan mijn pc en dan mn receiver thuislaten, of beter een setje kopen voor bij mijn receiver? Of kan ik zon logitech setje ook aansluiten op mijn receiver?? ik heb er namelijk niet echt veel verstand van.
Edit:
Dit zijn ze:

[ Voor 8% gewijzigd door Barry|IA op 31-10-2005 19:54 ]
Dream onVerwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:27:
misschien beetje verkeerde plek om neertezetten, maar ben al tijdje op zoek naar die yamaha450.
Bied €170,-
rmschaar@hotmail.com
Verwijderd
Geluid is heel specifiek iedereen heeft een ander gehoor persoonlijk zou ik ook eerst 2 speakers aanschaffen en het geheel daarna uitbreidden.
Groet,
Groet,
Alstublieft.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:27:
Bied €170,-
rmschaar@hotmail.com
zie: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regimeVerwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 18:33:
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()