Toon posts:

GeCube RX800GT op een P4Dual-880Pro moederbord?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan een GeCube RX800GT op een P4Dual-880Pro moederbord? de X800GT is PCI-E en op het moederbord zit een aansluiting genaamd: AGI Express. Dat is een speciaal slot dat zowel AGP 8x als PCI-E ondersteund, maar nu weet ik niet zeker of die videokaart wel daarop kan en zoja, heeft het veel snelheidsverlies, prestatie vermindering etc.?

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
het moederbord dat jij hebt heeft geen special slot dat AGP 8x en PCI-e ondersteund maar 2 sloten. 1 PCI-e en 1 AGP 8x

kijk maar:
http://www.asrock.com/product/product_P4Dual-880Pro.htm
je ziet daar op het plaatje 2 aparte sloten.
De videokaart zou moeten werken op je moederbord, of je snelheidsverlies hebt of prestatie vermindering hebt weet ik helaas niet.

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06-2025

JvW

On my way home...

Ik heb eens gekeken op de site van ASrock, wat volgens mij de maker van dat moederbord is:
Klik hier
Wat ik daaruit begrijp zit er zowel een PCI-express als een AGP slot op. Ik geloof ook niet dat er een connector is waar beide typen inpassen. tenmiste niet zonder veel geweld. B)

Dus als antwoord:
Ja, die kaart zou moeten werken. Wellicht dien je in het Bios aan te geven welke standaard je gebruikt (PCIe of AGP), maar misschien ook wel niet.

Lees anders op de site even de verdere info door.

Edit: Te laat.... 8)7

Wat betreft snelheid... Zoek eens een review of zo. Ik denk niet dat het veel uit zal maken.

[ Voor 12% gewijzigd door JvW op 31-10-2005 18:32 ]

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Verwijderd

Topicstarter
Ok, omdat ik nog nooit een moederbord heb gezien met PCI-E én AGP 8x en ik daar ergens AGI Express zag staan dacht ik dat dat misschien wel mogelijk was :Y) , maar dat is iig wel goed nieuws.

Wat een snelle reacties btw }:O

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06-2025

JvW

On my way home...

Beter snel dan langzaam, nietwaar?
8)

Succes ermee... }:O

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse