NAT manager 2

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• stimpyMGS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-08 19:32
Omdat het vorige topic was gesloten terwijl de kwestie nog lang niet was opgelost: hier deel 2.

Ik ben naar www.grc.com gegaan, en als test poort nummer 4662 getest. Deze bleek op stealth te staan dus het forwarden heeft niet geholpen. Dus het probleem ligt nog steeds bij de router. Daarom vind ik het ook zo vreemd dat mijn vorige topic is gesloten maargoed.

Dus nogmaals, waarom kan ik de NAT manager niet gebruiken, deze zou toch gewoon mijn modem moeten vinden maar dat doet ie dus niet. Heeft iemand een (nuttige) oplossing.

AUB niet meteen een slotje erop zetten :Y)

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 07:25
Ik weet wel dat modemrouters klote zijn, daarom heb ik de mijne naar modem only verbouwd en er een Vigor 2200e ( _/-\o_ ) achter gehangen. Mijne (Thomson 510v4) kon ik niet eens zonder configuratiescrpten te tweaken forwarden en dan nog moest je maar hopen dat het goed ging. Dus de oplossing: Koop een fatsoenlijke router.

/me aait zijn Draytek Vigor

There is no replacement for displacement!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Lees Spider.007 in "NAT manager" nog eens goed door, en probeer nou alsjeblieft in je topicstart gewoon een duidelijk verhaal neer te zetten over wat je precies bedoelt.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.