iPod Nano remote?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 16:23
Ik heb een paar weken geleden m'n iPod Nano 4gb gekregen. Geweldig apparaatje, niets van lof. Alleen 1 ding, ik vroeg me af of iemand weet of er een remote (met draad, dus tussen iPod en dopjes) voor komt, want om hem elke keer uit m'n broekzak te moeten vind ik een beetje irritent.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat die niet komt...Mss via de dock connector ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-06 19:31
Ik denk dat Griffin binnenkort wel wat maakt...
die gasten zijn altijd snel met hun produkten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 20:00
Ik denk niet dat Griffin met zoiets komt, die komen eerder met een AirClick voor de nano, maar die is onderweg wat lastiger te gebruiken. Je kunt ook proberen om de knopjes van de iPod gewoon door je broek te bedienen, werkt bij mij altijd perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
Poekoek schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:10:
Ik denk niet dat Griffin met zoiets komt, die komen eerder met een AirClick voor de nano, maar die is onderweg wat lastiger te gebruiken. Je kunt ook proberen om de knopjes van de iPod gewoon door je broek te bedienen, werkt bij mij altijd perfect.
Maar bij een beweging, bijv gaan verzitten, dan kan het volume toch weer veranderen of net een verkeerde knop induwen (die kans is klein, i know).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Bedoel je dit niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:38
Ja die bedoelt ie, maar dan voor de nano

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
Maverick schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 21:04:
[...]

idd, zo'n ding zoek ik, maar die past niet in de Nano, maar eentje die wel past heb ik nog niet gevonden maar ik verwacht toch eerlijk gezegd wel dat ie gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan aan mij liggen maar als ik de beschrijving lees

Listening to your iPod on the go is even more convenient with this wired remote and high-quality earphones set. Compatible with all iPod models except iPod shuffle.

Dus alleen de shuffle werkt hier niet mee? Verder geen ervaring met de afstandbediening of de nano dus don't flame me, maar als ik het zo lees zou hij dus op de nano moeten werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Maverick schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 21:04:
[...]

Ik dacht dat die dingen gewoon voor elke iPod zouden zijn. Excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Laatst online: 10-10 20:00
robvanpraat schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 20:33:
[...]

Maar bij een beweging, bijv gaan verzitten, dan kan het volume toch weer veranderen of net een verkeerde knop induwen (die kans is klein, i know).
Volume is bij mij nog nooit veranderd op die manier, ik heb wel eens dat ik per ongeluk op pause druk, maar meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Volgens mij is het onmogelijk om de Nano icm. een remote te gebruiken, aangezien hij de aansluiting mist die alle andere iPods (behalve de shuffle) wel hebben. (aansluiting naast de headphone-jack ontbreekt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-10 20:10

Denko

|{ing Øf ßlitz

idd, er is nog geen "onderweg" remote voor de nano omdat hij net als de shuffle en de 5G ipod dat extra poortje mist

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-10 19:17
http://playlistmag.com/news/2005/09/20/nanocoming/index.php
Volgens dit artikel zijn veel accesoires (dus ook een remote) via de dockconnector op komst. Ik denk dus nog heel even wachten op de eerste fabrikant die een remote uitbrengt. Misschien is het griffin die zijn wel snel meestal (zie de nieuwe fm transmitter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
L-VIS schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 09:53:
http://playlistmag.com/news/2005/09/20/nanocoming/index.php
Volgens dit artikel zijn veel accesoires (dus ook een remote) via de dockconnector op komst. Ik denk dus nog heel even wachten op de eerste fabrikant die een remote uitbrengt. Misschien is het griffin die zijn wel snel meestal (zie de nieuwe fm transmitter).
hmm... dat nieuwsbericht ziet er veel belovend uit :). can't wait! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Digitizers schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:05:
Volgens mij is het onmogelijk om de Nano icm. een remote te gebruiken, aangezien hij de aansluiting mist die alle andere iPods (behalve de shuffle) wel hebben. (aansluiting naast de headphone-jack ontbreekt)
Zoals op het plaatje onderaan is te zien heeft ook de nieuwe iPod (5G) geen aansluiting meer voor de standaardafstandsbediening die op de iPod mini en de oudere generaties iPods werden gebruikt, dus het is goed mogelijk dat er één product uit komt welke voor zowel de iPod nano als de iPod werken.

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/ipod/images/specstop20051013.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-10 19:17
Tja ook dat lijkt me lastig, de nano heeft een mooie interface aan de onderkant. Bij de 5gen zou je en een stekker aan de bovenkant moeten monteren en een stekker op je dockconnector. Zou er een beetje vreemd uit gaan zien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echter kom er ook geluid uit de dockconnector, zie bijvoorbeeld de line-out op de standaard-dock van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-10 00:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
die airclick maakt volgens mij ook gebruik van remote-aansluiting waarover de iPod tot 4G en mini over beschikten.
Ik wacht zeker moet het ruilen van mijn 3G (met afstandsbediening in het snoer) voor een 5G totdat ik zeker weet dat die afstandsbediening beschikbaar is. Die afstandsbediening is mij meer waard dan kleurenschermen en filmpjes.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
Ik hoop iig wel dat ik m'n eigen dopjes kan blijven gebruiken icm een remote, want anders koop ik hem toch niet, of het moeten ook in-ear dopjes zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sdu7cb
  • Laatst online: 07-10 23:54

Sdu7cb

2Lame2Shoot

Ben zelf opzoek naar een draadloze afstandbediening voor ipod nano 2nd gen... liefst 1 die je om arm kunt vastmaken oid.. mooi voorbeeld hiervan is

http://www.belkin.com/pre...10_09_06SportCommand.html

echter... deze word in nederland niet geleverd, iemand een idee of dat nog zal komen?

Canon EOS 5D3, EOS 7D2, Canon EF 16-35mm f/4L IS USM, EF 24-70mm f/2.8L II USM, EF 70-200mm f/2.8L IS II USM, EF 100mm f/2.8L IS USM Macro, EF 40mm f/2.8 STM, Tokina 10-17mm Fisheye, Sigma 50mm f/1.4, Manfrotto 504HD+546K, Canon Speedlite 580EXII, 420EX

Pagina: 1