Ik heb sinds iets minder dan een jaar een Jewel Topaz 9600 laptopje, waar ik op zich prima over te spreken ben. Nu is alleen mijn accu al dusdanig versleten dat deze Centrino het niet langer uithoudt dan een minuutje of 40, als ik alle powersaving aanzet enzo. Ik vind dit vrij vlug, zeker als je bedenkt dat ik de accu altijd netjes behandeld heb (netjes laden/ontladen, accu eruit als ik op netspanning werk). Natuurlijk zit er op een accu maar een maand of drie garantie, dus ben ik verplicht een nieuwe accu aan te schaffen bij Jewel, waar ze doodleuk 140 euro vragen voor een 4-cells 4000mah accutje
Nu vond ik echter dit bedrijf. Kijk even door de wat minder professioneel uitziende site heen
Ergens op de site noemen ze de mogelijkheid om oude akku's te "akkufitten" zoals zij het noemen, ze vervangen dus de oude cellen in plaats van de hele akku. Heeft iemand hier ervaring mee, en zou dit een goed alternatief voor mijn zielige Centrino zijn?
Dan nog iets: Heb ik iets verkeerds gedaan dat m'n accu 't al zo snel voor gezien houdt terwijl ik er zo zuinig op was? Hij werd wel vrij warm als 'ie geladen werd terwijl de laptop aanstond, maar daar hebben ze toch wel rekening mee gehouden bij 't ontwerp van 't ding zeker?
Nu vond ik echter dit bedrijf. Kijk even door de wat minder professioneel uitziende site heen
Dan nog iets: Heb ik iets verkeerds gedaan dat m'n accu 't al zo snel voor gezien houdt terwijl ik er zo zuinig op was? Hij werd wel vrij warm als 'ie geladen werd terwijl de laptop aanstond, maar daar hebben ze toch wel rekening mee gehouden bij 't ontwerp van 't ding zeker?
Hier stond een dode link.