Toon posts:

Nieuwe PC.. nieuwe processor... wat o wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta op het punt om een nieuwe pc te kopen en zit een beetje te twijfelen wat ik moet doen qua processor.

Ik wil er op kunnen:

- video edit
- audio edit
- Photoshop en de rest van de adobe zooi
- beetje 3d MAX
- ook nog wel fijn gamepje als BF2 en COD2 :)

Nu zit ik eigenlijk tussen 2 processoren te twijfelen:

Intel Pentium D 830 (3 GHz)

of

AMD X2

Wie o wie kan mij vertellen welke er beter is voor mijn eisen?
Ik wil trouwens niet zo belachelijk veel uitgeven voor een proc. zo rond de 350 - 400 is wel beetje max.

P.S. De Aldi PC zit er ook weer aan te komen dus eens ff kijken wat die te bieden hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 16:51 . Reden: sorry dom van me... ]

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:47

aex351

I am the one

Niet om het een of ander, maar misschien moet je jezelf er eerst eens in verdiepen. Omdat Iedereen hier anders over denkt.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-02 21:00
basicly ga zelf wat benchmarks bekijken.
en een X2 van 3ghz is er niet. en ook geen met een rating van 3000+, ze beginnen bij 4200+
ga dus zelf eerst wat meer research

[ Voor 8% gewijzigd door Countess op 31-10-2005 16:50 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat is je prioriteit? Video/fotobewerking of gamen? Intel is beter voor video/fotobewerking, en AMD is dat voor games.

Verwijderd

Topicstarter
aex351 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:48:
Niet om het een of ander, maar misschien moet je jezelf er eerst eens in verdiepen. Omdat Iedereen hier anders over denkt.
Heb al heel wat af gegoogled en ben ook in diverse winkels geweest. Maar die kunnen me niet echt een duidelijk antwoord geven alleen dat pentium beter is voor het grafische werk etc.

Maar aangezien AMD zulke grote vooruitgangen boekt, vraag ik me af of dat nog steeds het geval is.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Zie oa Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? :)

met andere woorden, zoek zelf een beetje rond en als je dan nog vragen hebt kan je die het beste in CSL stellen ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.