Asus P5ND2 sli deluxe icm Zalman cnps-7700

Pagina: 1
Acties:

• martinvdm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-05 20:24

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Topicstarter
Asus P5ND2 sli deluxe icm Zalman cnps-7700

Iemand enig idee of dit past? Of iemand al zo'n setje?

De cooler is namelijk best groot, en op de Zalman CPU Compatibility list staat dit mobo niet.
Daarnaast is die best zwaar (900 gram), maar dat moet volgens mij niets uitmaken, aangezien die vrij stevig op het mobo vast zit.

He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-04 17:15
ik zou zeggen bestudeer het plaatej van je mobo en die op de zalman site met afmetingen.
daarnaast zou ik ook ff checken of ie niet uitsteekt buiten het mobo en of je kast wel groot genoeg is.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:24

Thandor

SilverStreak

Replace the stock Intel cooler with something larger. CPUs based on the Prescott core (any current socket 775 chips) run wicked hot. Although the stock cooler has improved, I still like a larger (not to mention much quieter) fan like the Zalman CNPS7700-CU. I like this coolor not only because it runs much cooler with much less noise, but also because it has a great deal of air flow over the surrounding components, including the ram and northbridge.
Ik weet niet of de reviewer het daadwerkelijk getest heeft maar als de koeler op het oog wel lijkt te passen zou ik de gok wel wagen ;)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• martinvdm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-05 20:24

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Topicstarter
IRCfreAk schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 17:40:
ik zou zeggen bestudeer het plaatej van je mobo en die op de zalman site met afmetingen.
daarnaast zou ik ook ff checken of ie niet uitsteekt buiten het mobo en of je kast wel groot genoeg is.
Het lijkt mij dat Zalman toch op zijn minst een cooler maakt die ín de kast past. De Kast is een Coolermaster Centurion 5.

Wat betreft "de gok wagen", wel een aardige gok voor zo'n 40 euro, zie pricewatch.

He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-12-2025
Je kan het ook gewoon opzoeken btw

De 9500 van zalman past ook deze dus ook :+

btw je zit voor elke vraag een aparte topic te openen die elke keer betrekking heeft op de P5ND2
misschien kan je een algemene topic maken van de P5ND2 sli deluxe :9

[ Voor 52% gewijzigd door RSD1982 op 31-10-2005 20:33 ]

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-04 17:15
Afbeeldingslocatie: http://www.crappy.nl/pics/installed_on_platform.jpg
kuch nu moet je dus maar net ruimte erboven hebben
http://www.tomshardware.com/cpu/20041213/index.html voor het hele artikel

[ Voor 22% gewijzigd door IRCfreAk op 31-10-2005 22:24 . Reden: kloteplaatje ]

Pagina: 1