Toon posts:

[Dell Dimension 2350] USB Controller

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb thuis een Dell Dimension 2350. En ik heb een probleem.
Hij ziet de USB poorten niet. En nu heb ik de "Dell Dimension ResourceCD" erin gedaan en alles ervan geinstalleerd. Maar nu kan ik geen eens het Configuratiescherm openen. Ik krijg dan een melding van "Explorer.exe heeft een fout begaan" etc.

Ik heb ook al de nieuwe drivers van de dell website(Die zo handig werkt. NIET DUS.)
Maar dat maakte ook niks uit.
Systeemherstel doet ook al niks.

Ik hoop dat iemand me kan helpen hoe ik dit kan oplossen.

Jepz.

Verwijderd

Topicstarter
Added:

Ik heb nog een windows install op de computer staan en daar doen ze het wel gewoon.
Dus dat vind ik een beetje raar.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-05 21:50

Piggen

Lekker bakkie

Als ze het bij de Windows-installatie wel doen, in wat voor installatie doen ze het dan niet?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Staan de chipsetdrivers wel geinstalleerd? Geen foutcodes in device manager?

Verwijderd

Topicstarter
MPmad schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:37:
Als ze het bij de Windows-installatie wel doen, in wat voor installatie doen ze het dan niet?
Geen idee wat je bedoelt.
Terw_Dan schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:38:
Staan de chipsetdrivers wel geinstalleerd? Geen foutcodes in device manager?
Ja, en zelfs de nieuwe drivers van dell.com.
In device manager staat dat er geen stuurprogramma is. Terwijl die bij de andere windows installatie wel is. Dus had ik dat stuurprogramma-bestand geselecteerd maar hij deed het niet. :S
Beetje rare zooi.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog een oplossing?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Driver downloaden en die installeren. Als er geen driver staat geinstalleerd voor je USB poorten gaan ze ook niet werken. Zoek even uit wat voor chipset het ding heeft en zoek dan de drivers op bij de fabrikant ervan zodat je niet gebonden bent aan de Dell site waar het idd voorkomt dat ze bepaalde drivers ineens niet meer aanbieden.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Met zo weinig informatie kunnen we natuurlijk niet veel zeggen. Het PMG Beleid eist niet voor niets volle specs (iig welk moederbord(chipset) zit er in die bak en welk OS draai je er exact op (Windows 1.1 en Vista liggen nogal ver uit elkaar...)

Ook geef je al aan dat dit een softwareprobleem is en niet een hardwareprobleem, als een andere Windows install het wel doet op die bak.

Los daarvan schop je je vragen onnodig binnen 24u omhoog. Heb je binnen 24u iets toe te voegen, doe dat dan dmv de 'edit' knop - daar is hij voor :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.