[Interdev] Hard-code CSS

Pagina: 1
Acties:

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-08 18:27
Aller eerst voor de modjes
Mijn excuus als mijn topic op de verkeerde plaats staat.

Ik heb een probleem met Interdev.
Aangezien ik Grafisch Desiger ben bij een bedrijf dat sindskort overgestapt is van Dreamweaver naar Interdev.
Vroeg ik me af of het ook mogelijk is om bestanden met de extensie .CSS hard-code aan te passen ( of te maken ) naar mijn weten kan dit alleen door middel van een user-interface.

Na redelijk wat afgezocht te hebben op forums/internet/ Microsoft Klote Search. heb ik mijn antwoord nog steeds niet gevonden.

Iemand hier het goede antwoord ?
Iemand nog meningen/vragen over dit programma van Microsoft. ?

Flamen hoeft niet :/

[ Voor 13% gewijzigd door BtM909 op 31-10-2005 16:20 ]

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 14:51

TwoR

Gekleurde stippen

kan je die bestanden niet gewoon openen met interdev? Rechtermuisknop op bestand en dan openen met interdev?

Ik ken het programma niet maar meestal werkt dat volgens mij wel.

[ Voor 25% gewijzigd door TwoR op 31-10-2005 16:03 ]

Verwijderd

css is gewoon platte text dus lijkt me wel te bewerken!

• Vecodo
JE kan het openen met Interdev.
en de tekst is aan te passen als je notepad/ultra edit/dreamweaver of wat dan ook gebruikt

maar in interdev niet.

Interdev is een tooltje van Visual Studio 6.0
En je kan de .CSS alleen aanpassen door middel van een user-interface.
( altans zo lijkt het tot nu toe )

Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/6883/interdev0mc.th.jpg
Als je op "Source" drukt dan zie je de Code van de CSS maar deze kan je niet aanpassen.

[ Voor 80% gewijzigd door Vecodo op 31-10-2005 16:12 ]

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-08 21:06
Tsja, wat je zou kunnen doen, is *niet* interdev gebruiken, en dan gewoon je eigen editor gebruiken. Gezien jij zegt dat interdev een kl*te applicatie is, die niet kan wat jij wil dat het kan, heb je een goed excuus om dreamweaver (oid) te blijven gebruiken. Ik neem aan dat je baas niet zo extreem principieel is dat hij een standaard belangrijker vind dan snelle en goede werkbaarheid

Copy.com

• Vecodo
sariel schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:12:
Tsja, wat je zou kunnen doen, is *niet* interdev gebruiken, en dan gewoon je eigen editor gebruiken. Gezien jij zegt dat interdev een kl*te applicatie is, die niet kan wat jij wil dat het kan, heb je een goed excuus om dreamweaver (oid) te blijven gebruiken. Ik neem aan dat je baas niet zo extreem principieel is dat hij een standaard belangrijker vind dan snelle en goede werkbaarheid
Tja waar de baas wel erg gehecht aan is. is SOURCE SAFE.
en kan moeilijk verwachten van 4 Programmeurs dat hun van pakket gaan veranderen voor mij ;-)

Probleem opgelost :

klik bij Project Explore met de rechtermuisknop op de CSS die je wilt openen.
Kies dan : "Open With"
Kies dan : "Source Code( Text )"

[ Voor 12% gewijzigd door Vecodo op 31-10-2005 16:15 ]

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-08 21:06
hrm....dat zuigt....tsja, dan zit je waarschijnlijk wel vast een een klik-and-shout-and-yell interface....
wel vaag dat php in ms interdev wordt geedit (screenshotje bekeken ;))

ik heb ff zitten zoeken, en zag de volgende text:
In the rare case of a hard core VB Progammer actually having respect for the W3C's recommendations and publications, such a person will want to avoid the CSS GUI editor provided by Visual Interdev 6.0.

It is useful to have the CSS files in InterDev Solutions open as text files by default. One way to do this is to set the Default under Open With� in the Project Explorer Window. For example:

Choose Project > Add Item > New > StyleSheet
Choose View > Project Explorer

Visual InterDev may create a new CSS file named StyleSheet1.CSS. Right-click on the new CSS file.

Choose Open With... > Source Code (Text) Editor
Click the Set as Default button
Click the Open button
En verder kan je misschien naar het tabje "source" kijken.

Copy.com

• Vecodo
sariel schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:17:
hrm....dat zuigt....tsja, dan zit je waarschijnlijk wel vast een een klik-and-shout-and-yell interface....
wel vaag dat php in ms interdev wordt geedit (screenshotje bekeken ;))

ik heb ff zitten zoeken, en zag de volgende text:

[...]

En verder kan je misschien naar het tabje "source" kijken.
Indeed, Ik dank je voor je reactie.
Probleem is reeks verholpen

Wel irritant programma. aangezien geen kleuren voor CSS. geen auto aanvul.
Geen goede ondersteuning.
Lelijke Layout
No Own Plugins mogelijkheid.

maarja het moet maar.

Dat PHP File-tje was zomaar even een creatie van mij.
Onze webapplicatie worden geschreven in ASP en ASP.net

[ Voor 9% gewijzigd door Vecodo op 31-10-2005 16:25 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Moraal van 't verhaal: voortaan iets langer doorzoeken voordat je in alle haast een topic opent?

Daarnaast is het niet de bedoeling dat je het al dan niet plaatsen in een correct subforum overlaat aan een mod. Als je het niet zeker weet, mail ons desnoods even :)

Aangezien het topic veel beter tot z'n recht komt in SA, verplaats ik het topic die kant op.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Vecodo
BtM909 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:24:
Moraal van 't verhaal: voortaan iets langer doorzoeken voordat je in alle haast een topic opent?

Daarnaast is het niet de bedoeling dat je het al dan niet plaatsen in een correct subforum overlaat aan een mod. Als je het niet zeker weet, mail ons desnoods even :)

Aangezien het topic veel beter tot z'n recht komt in SA, verplaats ik het topic die kant op.
Dank u voor de verplaatsing.
Ik dacht echter dat ik in het goede subforum zat.

Daarnaast is dit topic niet zomaar aangemaakt omdat ik geen zin had om te zoeken. !
Pagina: 1