Toon posts:

[XP pro] netware verwijderen kan niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

vanmiddag heb ik per ongeluk de client service voor netware geinstalleerd, nu wil ik het verwijderen omdat ik nu geen normaal welkomsscherm meer heb waar je de gebruiker kan kiezen, zoals standaard is. Om dit terug te draaien moet ik netware deinstalleren, echter nadat ik bij eigenschappen van de lanverbinding netware uitgevinkt heb en vervolgens op verwijderen klik krijg je een zanlopertje te zien wat na een lange tijd nog niet weg is, de computer loopt dan vast.
Na hem gereset te hebben is netware uit het eigenschappen menu, en lijkt het dus verwijdert. Maar wanneer ik nu via het configuratiescherm bij gebruikers mn welkomsscherm weer wil selecteren geeft het systeem aan dat netware nog geinstalleerd staat. :?

ideeen?

• naaa
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-01-2024

naaa

As an angel hits the ground

a.) Je kan ook gewoon instellen dat die de normale Windows logon gebruikt, waar weet ik alleen niet meer.

b.) De client verwijderen doe je niet vanuit het regelpaneel Netwerk maar gewoon vanuit het regelpaneel software, daar alle netware-related software deinstalleren en dan is je systeem weer in 'orginele' staat...afhankelijk van hoevere jij het nu hebt gemold dan :+

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;315347 heb je gevolgd :?

antonie: hangt er vanaf of je de novell client van novell hebt gebruikt :)

[ Voor 33% gewijzigd door Zwelgje op 31-10-2005 16:17 ]

A wise man's life is based around fuck you

• naaa
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-01-2024

naaa

As an angel hits the ground

Zwelgje schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:17:

antonie: hangt er vanaf of je de novell client van novell hebt gebruikt :)
Dat klopt, maar door dit "...geen normaal inlogvenster..." ging ik er vanuit dat die de client van Novell zelf gebruikte, anders was het wel "...moet nu mijn wachtwoord intypen..." (of iets in die trend) in mijn ogen ;)

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt voor jullie hulp, ik heb het voor elkaar gekregen het te verwijderen. dit via een andere lanverbinding waarbij ie niet vast liep :)