Toon posts:

[HetNet ADSL] Snel-Surfen 24.95 of 34.95?

Pagina: 1
Acties:
  • 780 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van een disucussie in het "Snelheidsverhogingen-topic" open ik dit topic. De discussie had niks meer met de snelheid te maken, meer met de prijs van het abbonnement.

Volgens vele artikelen zal de prijs van dit nieuwe 4000/256 abbonnement 24.95 worden. Voor bestaande abbonnees is er echter onduidelijkheid.

Hier staat de prijs van 24.95, met een stukje dat de bestaande abbonnees 34.95 betalen. Bij het menu "wijzig abbonnement" staat de prijs van 24.95.

Productpagina van het nieuwe abbonnement: Klik
Afbeelding uit een folder, waar de prijs van 24.95 staat: Klik
Actievoorwaarden:
4. De actie geldt alleen voor nieuwe ADSL-klanten van Het Net, indien u reeds ADSL abonnee bent bij Het Net of wisselt u binnen het netwerk van KPN van ISP dan heeft u geen recht op het actieaanbod.
Het actieaanbod van 24.95 geldt dus alleen voor nieuwe klanten (volgens de actievoorwaarden)
darkrain schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:51:
Mail die ik van Hetnet kreeg:

Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag.
De uploadsnelheid van het abonnement ADSL Snelsurfen is 256 Kbit/s en niet 512 Kbit/s. Het abonnementstarief van € 24,95 per maand is geen actietarief maar een vast maandbedrag.
Abbonnement wijzigen:
ADSL Snel surfen:
EUR 24,95 per maand: geen datalimiet, snelheid 4 Mb/s-256 kb/s. Internettoegang + 5 e-mailboxen met 5 e-mailadressen per mailbox + 5 homepages. Max. 10% korting op de SMS diensten van Het Net. Helpdesk via 0900-1407 (EUR 0,45 per minuut).
Dit abonnement gaat in na wijziging bij KPN.
Er is dus onduidelijkheid, volgens de officiële voorwaarden is de prijs 34.95, volgens mails en stellingen van andere mensen is het 24.95. Als je een prijs hier neerzet, dan ook graag een bronvermelding.

[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 15:32 ]

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-12-2025
het is dus 24,95 voor nieuwe en bestaande abonnees, dit zal binnenkort aangepast worden op de site

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 23:22

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit product is nog niet officieel gelanceerd volgens mij, de normale prijs is 34,95 euro en voor nieuwe klanten op het netwerk van kpn adsl geldt een introductieprijs van 24,95/maand .

Dat staat overigens ook in de actievoorwaarden:
Algemeen

1. Alleen indien gedurende de actieperiode van 25 oktober 2005 tot en met 31 december 2005 in uw postcodegebied ADSL besteld kan worden, kunt u gebruik maken van dit ADSL promotieaanbod.
Voorinschrijvingen voor gebieden waar nog geen ADSL besteld kan worden, komen hiervoor niet in aanmerking;

2. U kunt alleen gebruik maken van het aanbod indien de aanvraag van uw ADSL-order door KPN wordt goedgekeurd. Hierover ontvangt u een bevestiging van Het Net;

3. De bovenstaande actie geldt indien u zich aanmeldt in de periode van 25 oktober 2005 tot en met 31 december 2005. Indien u zich na deze periode aanmeldt, kunt u geen gebruik meer maken van deze actie;

4. De actie geldt alleen voor nieuwe ADSL-klanten van Het Net, indien u reeds ADSL abonnee bent bij Het Net of wisselt u binnen het netwerk van KPN van ISP dan heeft u geen recht op het actieaanbod.

5. De aansluitkosten van ADSL van KPN à € 74,95 inclusief BTW worden niet in rekening gebracht door KPN..

6. U ontvangt eenmalig € 79,-- korting op het door u bestelde KPN ADSL modem. Bij de abonnementen met de optie ‘Geen modem’, ontvangt u ook u € 79,-- retour, indien u deze optie selecteert.

7. Nadat het ADSL-abonnement is opgeleverd, brengt KPN het door u bestelde modem eenmalig in rekening op uw tweemaandelijkse KPN telefoonnota. Vervolgens zal het kortingsbedrag van € 79,-- worden vergoed door Het Net door het bedrag terug te storten op uw bank- of girorekening.

8. Een abonnement bij Het Net voor ADSL Tijd Surfen wordt aangegaan voor een minimum periode van 12 maanden met een stilzwijgende verlenging van telkens dezelfde periode. U kunt uw abonnement niet tussentijds beëindigen. Indien u uw contract op wilt zeggen dient u dit uiterlijk 1 maand voor afloop van de contractsduur per brief aan Het Net kenbaar te maken;

9. Op een ADSL-abonnement van Het Net zijn de Algemene Voorwaarden van Het Net van toepassing. Deze kunt u hier vinden;

10. De actiekorting wordt pas uitgekeerd nadat het ADSL-abonnement is opgeleverd;

11. Het Net behoudt zich het recht om onterecht uitgekeerde kortingen terug te vorderen;

12. Het Net is gerechtigd eventueel openstaande posten te verrekenen met de actiekorting;
13. U krijgt op uw internettelefoontikken standaard 10% korting op het referentietarief van Het Net.
Die overstapkosten is hoogstwaarschijnlijk een foutje en aangezien je van de helpdesk van hetnet al verschillende antwoorden krijgt, zullen mensen het hier al helemaal niet zeker weten.
sarinsarin schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 15:18:
het is dus 24,95 voor nieuwe en bestaande abonnees, dit zal binnenkort aangepast worden op de site
Zou je hier wat bronvermelding bij kunnen geven, want door dit soort dingen te roepen denkt iedereen gelijk dat het waar is...

Dit bovenstaande is de officiele informatie die op de website van hetnet staat...

[ Voor 9% gewijzigd door JvS op 31-10-2005 15:20 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• sarinsarin
bron is helpdesk HN, het abonnement bestaat sinds 25-10, door fouten zijn er prijzen van 34,95 gecommuniceerd, maar is dus 24,95
Als je belt naar de helpdesk zul je nu ditzelfde verhaal horen

Verwijderd

Topicstarter
sarinsarin schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 15:24:
bron is helpdesk HN, het abonnement bestaat sinds 25-10, door fouten zijn er prijzen van 34,95 gecommuniceerd, maar is dus 24,95
Als je belt naar de helpdesk zul je nu ditzelfde verhaal horen
Dit is zeer leuk om te horen, hopelijk zal het zo snel mogelijk aangepast worden op de site van HetNet.

Aan de andere kant heeft JvS inderdaad gelijk. Zelf heb ik ook 2 mails van HetNet gekregen, die allebei iets anders beweren.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 15:28 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 23:22

JvS

Ik heb hem zelf ook

De bron is dus een uitzendkracht in het callcenter van Hetnet. Ik werk zelf op precies zo'n helpdesk en ik hoor mensen wel eens wat zeggen dat het schaamrood me naar de kaken stijgt (zelfde bedrijf, zelfde opdrachtgever, zelfde soort mensen, zelfde informatie en zelfde bronnen, ik werk op de helpdesk van kpn-adsl namelijk). Dus die bron zou ik met een korrel zout nemen.

Het kan best waar zijn, maar een helpdeskmedewerker moet je niet als 100% betrouwbaar nemen als de info op de site iets anders zegt. Ik zou dus niet te vroeg juichen, wacht eerst maar tot er officiele info is (ISP's zetten niet voor niets in voorwaarden dat aan uitspraken van de helpdesk geen rechten ontleend kunnen worden).

[ Voor 18% gewijzigd door JvS op 31-10-2005 15:30 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• sarinsarin
aangezien ik hier geen interne dingen mag posten wordt bewijzen ietwat lastig ja.
Wacht gewoon even af totdat het aangepast is op de site.

[ Voor 6% gewijzigd door sarinsarin op 31-10-2005 16:11 ]

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:12

ZieMaar!

Moderator General Chat
http://www.hetnet.nl/producten/overstappen.htm -> dus ook voor hoppers € 24,95.

Verwijderd

Ok,

dit is het antwoord dat ik vandaag kreeg van Het Net.
Ik bewaar deze dus goed ;-))

mvg,
Gerard

Geachte heer xxxxxx,

Hieronder staan de standaard bedragen voor ADSL-snelsurfen.

Wat zijn de productspecificaties van ADSL Snel Surfen?

Het Net ADSL Snel Surfen abonnement

Het Net ADSL
Naam abonnement Het Net ADSL Snel Surfen
Abonnementstarief € 24,95 per maand
Downstreamsnelheid 4 Mbit/s
upstreamsnelheid 256 Kbit/s
Verbindingstype ADSL, 1 vast IP-adres
Mailbox(en) standaard 1, uitbreidbaar tot maximaal 5
Alias(sen) standaard 1, uitbreidbaar tot maximaal 5 per mailbox
Inlognaam gebruikersnaam@adsl-surfen

De verbinding gaat via het ADSL-netwerk van KPN.

Uw vraag: 31/10/2005 09:55

Hallo,

ik heb via de servicepagina van het net mijn voordeelsurfen abonnement geupgraded naar snel surfen. Hier staat een prijs van 24,95 bij vermeld op mijn servicepagina.
Nu lees ik op een forum dat de prijs 34,95 zou zijn, de normale prijs voor dit abonnement ?

Kunt u mij vertellen wat nu de echte vaste abonnementsprijs is ?

Met vriendelijke groet,

Het Net

Verwijderd

En dit staat nu op mijn servicepagina !!

Gerard
============================

Abonnement wijzigen
Hieronder staat het abonnement dat u op dit moment heeft bij Het Net.
Er zijn op dit moment voor uw abonnement geen wijzigingen mogelijk.
Als u onlangs opdracht heeft gegeven om het abonnement te wijzigen, en deze is nog niet gewijzigd, dan zal dat binnenkort gebeuren. Tot die tijd kunt u niet nogmaals het abonnement wijzigen.

Huidig abonnement
Abonnement ADSL Voordeel Surfen
Omschrijving EUR 24,95 per maand, snelheid 1,5 Mb/s*-256 kb/s. Internettoegang + 5 e-mailboxen met 5 e-mailadressen per mailbox + 5 homepages. Max. 10% korting op de SMS diensten van Het Net. Helpdesk via 0900-1407 (EUR 0,45 per minuut). *De snelheid gaat dit jaar automatisch en zonder extra kosten omhoog.
Actief sinds 20 december 2003

Toekomstig abonnement
Abonnement ADSL Snel surfen
Omschrijving EUR 24,95 per maand: geen datalimiet, snelheid 4 Mb/s-256 kb/s. Internettoegang + 5 e-mailboxen met 5 e-mailadressen per mailbox + 5 homepages. Max. 10% korting op de SMS diensten van Het Net. Helpdesk via 0900-1407 (EUR 0,45 per minuut).
Ingangsdatum Onbekend.

Verwijderd

Topicstarter
Geachte heer L,

U kunt nu meedoen met de tijdelijke actie om voor altijd ADSL Snel Surfen voor € 24,95 te hebben. U dient wel via Mijn Gegevens op de site van Het Net uw abonnement te wijzigen.
/me gaat er dan vanuit dat het 24.95 wordt/blijft :)

mail is van Helpdesk HetNet
Abonnement ADSL Surfen
Omschrijving EUR 32,95 per maand: geen datalimiet, snelheid 3 Mb/s*-512 kb/s. Internettoegang + 5 e-mailboxen met 5 e-mailadressen per mailbox + 5 homepages. Max. 10% korting op de SMS diensten van Het Net. Helpdesk via 0900-1407 (EUR 0,45 per minuut). *De snelheid gaat dit jaar automatisch en zonder extra kosten omhoog.
Actief sinds 12 februari 2004

Toekomstig abonnement
Abonnement ADSL Snel surfen
Omschrijving EUR 24,95 per maand: geen datalimiet, snelheid 4 Mb/s-256 kb/s. Internettoegang + 5 e-mailboxen met 5 e-mailadressen per mailbox + 5 homepages. Max. 10% korting op de SMS diensten van Het Net. Helpdesk via 0900-1407 (EUR 0,45 per minuut).
Ingangsdatum Onbekend.
:Y)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 16:04 ]

Verwijderd

Heeft iemand de beloofde abonnementsvorm al ?
Bij mij stond deze regel dus op mijn servicpagina :

Er zijn op dit moment voor uw abonnement geen wijzigingen mogelijk

Bij de site van KPN stond opeens niet meer dat mijn order geaccepteerd was, maar slechts ontvangen.
De helpdeskmedewerker daar wist mij te vertellen dat er een uitzondering was opgetreden, maar kon niet zeggen hoe of wat.
Kende snelsurfen overigens nog niet en op mijn aanwijzen vond ie het op de pagina.
Was ook wat verrast over de verandering van abonnementsvorm.

Verwijderd

Topicstarter
Onderwerp: Abonnementswijziging

Geachte Heer L,

Wij hebben uw verzoek tot wijziging van uw ADSL-abonnement met klantnummer 21852460 ontvangen.

Tot 25-11-2005 behoudt u uw huidige ADSL-abonnement, inclusief het geldende abonnementsbedrag.

Vanaf 25-11-2005 wordt uw ADSL-abonnement omgezet naar uw nieuwe ADSL Snel surfen-abonnement. Vanaf dat moment geldt het nieuwe abonnementsbedrag
Uw inloggegevens en IP-adres blijven ongewijzigd.

Met vriendelijke groet,

De medewerkers van Het Net

Verwijderd

yep, die heb ik nu ook gekregen ;-)

Verwijderd

en ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar mijn downloadsnelheid zit al wel op 4 Mb :)
Deze maand dus alleen nog de datalimiet !

Verwijderd

Topicstarter
Abbonnement is volgens mij toch de 24.95 geworden. Afboeking van HetNet was 3 euro in plaats van de gebruikelijke 13 euro.

Goed nieuws dus na alle ophef over de prijzen :)

Over de snelheid ben ik ook te spreken, gemiddeld haal ik 300 kb/sec, met uitschieters naar de 400 kb/sec. Jammer is wel de upload van 25 kb/sec. Voorheen was dit rond de 50 kb/sec en toch wel eens fijn als je tegelijkertijd iets wilde verzenden via email/ftp/msn en bent aan het downloaden met .torrents.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 14:44 ]

Pagina: 1