Ik gebruik momenteel Windows 2003 met Exchange 2003 (trial) en wil gebruik maken van de Xbox Theme. Nu volg ik de instructies van de Microsoft Technet website. Het werkt niet. Wat ik gedaan heb is precies volgens die website:
To use the Xbox theme
1. Download the optional file for the theme.
2.Unzip the contents of the file and copy them to a themes\xbox directory.
3.Run Registry Editor and go to the following key:
\HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\MSExchangeWeb\OWA\Themes
4.Under your Themes subkey, add the value xbox.
5.Set this value to: Id=100;path=xbox;title=Xbox;bgcolor=#000000
Nu verwacht je dat als je inlogt (ik laat de gebruikers zelf een theme kiezen) je in die drop down list box de xbox theme kan kiezen maar die staat er niet tussen als ik inlog. Die andere themes kan ik echter wel gewoon kiezen.
Server rebooten en die id waarde een keer ook op 0x1 gezet. Het aparte zip bestandje uitgepakt in die directory (er is een aparte zip file die je apart uit moet pakken). Geen/wel hoofdletters geprobeerd.
Nog steeds geen succes.
Ben ik toch iets vergeten? Die instructies spreken voor zich dus dat moet toch niet zo moeilijk zijn. Heeft iemand misschien een tip iets kleins wat ik vergeten ben?
Please help
To use the Xbox theme
1. Download the optional file for the theme.
2.Unzip the contents of the file and copy them to a themes\xbox directory.
3.Run Registry Editor and go to the following key:
\HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\MSExchangeWeb\OWA\Themes
4.Under your Themes subkey, add the value xbox.
5.Set this value to: Id=100;path=xbox;title=Xbox;bgcolor=#000000
Nu verwacht je dat als je inlogt (ik laat de gebruikers zelf een theme kiezen) je in die drop down list box de xbox theme kan kiezen maar die staat er niet tussen als ik inlog. Die andere themes kan ik echter wel gewoon kiezen.
Server rebooten en die id waarde een keer ook op 0x1 gezet. Het aparte zip bestandje uitgepakt in die directory (er is een aparte zip file die je apart uit moet pakken). Geen/wel hoofdletters geprobeerd.
Nog steeds geen succes.
Ben ik toch iets vergeten? Die instructies spreken voor zich dus dat moet toch niet zo moeilijk zijn. Heeft iemand misschien een tip iets kleins wat ik vergeten ben?
Please help