Speciale toetsen systeembreed maken bij HP laptop?

Pagina: 1
Acties:

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-02 17:37
Hoi!
Ik heb een HP dv1275ea laptop, waar ik erg tevreden over ben. Fijne maat, 14,4". Maar ik heb een klein vraagje: boven het toetsenbord zitten knoppen waarmee je bijvoorbeeld Itunes kan bedienen. Maar die werken alleen als Itunes geselecteerd is, dus de voorste applicatie is. Op mijn PC (met dus een ander toetsenbord) werken die knoppen altijd, en kan ik dus tijdens het browsen even naar het volgende nummer skippen. Hoe kan ik fixen dat dat ook werkt op m'n laptop? Ik heb alle instellingen van het keyboard doorgelopen, maar kon dit niet vinden
p.s. zat erg te twijfelen of dit in WOS hoort of hier, maar toch maar hier geplaatst.

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-02 17:37
is er niemand anders met toetsen die alleen werken als de applicatie gehighlight is??

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949