Ik heb hier een MSI k7d Master-L (MS 6501) en na een rampzalige flash, krijg ik nu de award bootblock bios met de boot rom checksum error, dan gaat hij meteen naar de diskette zoeken
Ik kan op een diskette komen en daarvandaan proberen te recoveren, maar dat wil hij ook niet. Hij blijft hangen bij please wait, dan hoor ik af en toe wat piepjes, maar na 10 minuten piepjes luisteren... Had ik het idee dat hij echt niet meer wou.
Ik heb de parameters van /www.ruisch.tk/ gebruikt (/py /sn /Sb /cc) en die uit de faq (/PY /SN /R /CC /CD /CP) verschillende awdflash versies en bios versies... Ik kan er niet meer van maken, dan dat de chip naar zijn grootje is.
Ik heb nog enige hoop dat jullie mij misschien nog iets op weg konden helpen.
De overige hardware die eraan hangt is:
2x AMD mp2000
2x 512mb ram
Matrox Parhelia
Dvdbrander
Dvdlezer
2x 40 gig op een Fasttrack TX2000
1x 80 gig
Linksys Wlan kaart
(dit is mijn eerste post, nadat ik voornamelijk vanaf de zijlijn heb gekeken en heb geleerd van jullie wijheden, dus alsjeblieft wees aardig ok
)
Ik kan op een diskette komen en daarvandaan proberen te recoveren, maar dat wil hij ook niet. Hij blijft hangen bij please wait, dan hoor ik af en toe wat piepjes, maar na 10 minuten piepjes luisteren... Had ik het idee dat hij echt niet meer wou.
Ik heb de parameters van /www.ruisch.tk/ gebruikt (/py /sn /Sb /cc) en die uit de faq (/PY /SN /R /CC /CD /CP) verschillende awdflash versies en bios versies... Ik kan er niet meer van maken, dan dat de chip naar zijn grootje is.
Ik heb nog enige hoop dat jullie mij misschien nog iets op weg konden helpen.
De overige hardware die eraan hangt is:
2x AMD mp2000
2x 512mb ram
Matrox Parhelia
Dvdbrander
Dvdlezer
2x 40 gig op een Fasttrack TX2000
1x 80 gig
Linksys Wlan kaart
(dit is mijn eerste post, nadat ik voornamelijk vanaf de zijlijn heb gekeken en heb geleerd van jullie wijheden, dus alsjeblieft wees aardig ok