Goedendag,
Dit wordt alweer het zoveelste 'mijn xp start niet op' topic maar ik kom er maar niet uit.
situatie
Als eerste, de PC is niet van mij. De Dell PC wilde niet opstarten ook niet via cd. Ik ben erachter gekomen dat de IDE controler naar zijn mallemoer is. De schijf is uit het systeem gehaald en heb ik aan mijn eigen pc gehangen. Geen resultaat.
Wanneer hij wil booten start hij direct opnieuw op.
Wat er is geprobeerd
- FAQ doorgenomen
- F8 laatst bekende configuratie die werkten.
- Veilige modus e.d. boot ook opnieuw op
- chksdsk via eigen pc.
- Geboot met cd en deel 1 van volgend document gevolgd: Artikel Windows KB
Normaal gesproken kom ik er wel redelijk uit. Maar dit is dan toch een speciaal geval.
Er is toch op de 1 of andere manier iets corrupt.
Een blauw scherm heb ik heel even gezien maar dan start hij direct op. Is dat via console ook uit te schakelen?
Dit wordt alweer het zoveelste 'mijn xp start niet op' topic maar ik kom er maar niet uit.
situatie
Als eerste, de PC is niet van mij. De Dell PC wilde niet opstarten ook niet via cd. Ik ben erachter gekomen dat de IDE controler naar zijn mallemoer is. De schijf is uit het systeem gehaald en heb ik aan mijn eigen pc gehangen. Geen resultaat.
Wanneer hij wil booten start hij direct opnieuw op.
Wat er is geprobeerd
- FAQ doorgenomen
- F8 laatst bekende configuratie die werkten.
- Veilige modus e.d. boot ook opnieuw op
- chksdsk via eigen pc.
- Geboot met cd en deel 1 van volgend document gevolgd: Artikel Windows KB
Normaal gesproken kom ik er wel redelijk uit. Maar dit is dan toch een speciaal geval.
Er is toch op de 1 of andere manier iets corrupt.
Een blauw scherm heb ik heel even gezien maar dan start hij direct op. Is dat via console ook uit te schakelen?
[ Voor 3% gewijzigd door BachW op 31-10-2005 12:29 ]