Nieuwe voeding

Pagina: 1
Acties:

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03:44

drooger

Falen is ook een kunst.

Topicstarter
Hey,

ik denk erover na om voeding te vervangen omdat m'n computer de neiging heeft om soms uit te gaan(vooral tijdens games) en dat ligt zeer waarschijnlijk niet aan temperaturen.

Ik ben niet van plan om veel geld voor voeding te gaan betalen, dus dacht ik erover om de Huntkey 550W Green Star - Energy Saving LW6550HG te kopen. Info over de voeding op :

http://www.huntkey.com/eng/greenstar12hgp.htm

Wat raden jullie mij aan, want ik wel een goede, stabiele voeding hebben voor onder de 80 euri, ben student hé...

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Neem eens een kijkje in Welke voeding heb ik nodig? Deel 13
Voor € 80 kun je een heel degelijke voeding kopen :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:09

DropjesLover

Dit dus ->

is een speciaal topic al voor : welke voeding

eerst kijken, dan vragen :)

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• Narf717
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-11-2025
hmmmzz....

Ik kan me voorstellen dat mensen denken: .. uhm... topic van ongv een jaar oud? tegenwoordig hebben we nieuwere voedingen :?

en zelf alles uitrekenen zie ik de meesten ook niet doen... ( including me :9~ O-) )
maargoed, ik denk dat antec voedingen op dit moment de beste zijn, maar desalnietemin ( vaag woord ) zijn ze duur...

Ik zelf denk eraan om een Antec 550 Watt te kopen i.p.v. zalman 300 watt.... mijn nieuwe Geforce 6800 GT trekt het anders niet zo goed denk :9

Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-02 20:12
Ik weet niet welk topic je bedoelt wat een jaar oud is maarja goed.

Ik zou, zoals al eerder geadviseerd eens een kijkje nemen in het 'Welke voeding heb ik nodig? Deel 13' topic. Dan krijg je denk ik een redelijk goed beeld.

Ik heb zelf zeer goede ervaringen met Tagan voedingen; mijn Tagan TG380-U01 heb je al voor 53 euro, een 480 Watt variant heb je voor 76 euro :)

Specs