“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Neem eens een kijkje in Welke voeding heb ik nodig? Deel 13
Voor € 80 kun je een heel degelijke voeding kopen
Voor € 80 kun je een heel degelijke voeding kopen
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
hmmmzz....
Ik kan me voorstellen dat mensen denken: .. uhm... topic van ongv een jaar oud? tegenwoordig hebben we nieuwere voedingen
en zelf alles uitrekenen zie ik de meesten ook niet doen... ( including me
)
maargoed, ik denk dat antec voedingen op dit moment de beste zijn, maar desalnietemin ( vaag woord ) zijn ze duur...
Ik zelf denk eraan om een Antec 550 Watt te kopen i.p.v. zalman 300 watt.... mijn nieuwe Geforce 6800 GT trekt het anders niet zo goed denk
Ik kan me voorstellen dat mensen denken: .. uhm... topic van ongv een jaar oud? tegenwoordig hebben we nieuwere voedingen
en zelf alles uitrekenen zie ik de meesten ook niet doen... ( including me
maargoed, ik denk dat antec voedingen op dit moment de beste zijn, maar desalnietemin ( vaag woord ) zijn ze duur...
Ik zelf denk eraan om een Antec 550 Watt te kopen i.p.v. zalman 300 watt.... mijn nieuwe Geforce 6800 GT trekt het anders niet zo goed denk
Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683
Ik weet niet welk topic je bedoelt wat een jaar oud is maarja goed.
Ik zou, zoals al eerder geadviseerd eens een kijkje nemen in het 'Welke voeding heb ik nodig? Deel 13' topic. Dan krijg je denk ik een redelijk goed beeld.
Ik heb zelf zeer goede ervaringen met Tagan voedingen; mijn Tagan TG380-U01 heb je al voor 53 euro, een 480 Watt variant heb je voor 76 euro
Ik zou, zoals al eerder geadviseerd eens een kijkje nemen in het 'Welke voeding heb ik nodig? Deel 13' topic. Dan krijg je denk ik een redelijk goed beeld.
Ik heb zelf zeer goede ervaringen met Tagan voedingen; mijn Tagan TG380-U01 heb je al voor 53 euro, een 480 Watt variant heb je voor 76 euro