Grabit vindt artikel, maar kan niet downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-02 09:32
Ik weet niet of het hier thuishoort of bij software maar het leek mij hier het meest logisch.

Ik had dus een aantal bestanden gevonden met de grabit search en wilde die downloaden. Ze waren op de 27ste gepost dus moest wel kunnen dacht ik. Toen ik het probeerde stond er echter dat het artikel niet gevonden was. Als ik een ander bestand download van dezelfde nieuwsgroep doet ie het wel gewoon. Ook als ik de nieuwsgroep update vind ik het bestand die ik wil downloaden niet in de lijst terug. Weet iemand waarom de search wel aangeeft dat het bestand erop staat maar het niet kan downloaden?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Welke server gebruik je , en kan het niet gewoon zijn dat het niet meer aanwezig is op de server?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• ajampaniki
Gunner schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 11:24:
Welke server gebruik je , en kan het niet gewoon zijn dat het niet meer aanwezig is op de server?
Nou hij is de 27ste gepost dus lijkt me wel dat het er nog opstaat. Ik kan nl wel oudere bestanden van dezelfde groep downloaden. Ik gebruik news.tudelft.nl

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:57

Sabbi

je denkt aan mij.

Als je een bestand (file) van de news.tudelft.nl wil downloaden zal het een hoop schelen als je de newsbin.tudelft.nl gebruikt (alleen bereikbaar vanaf een DUnet ip), heeft ook binaries groepen enzo...

• ajampaniki
Sabbi schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 11:46:
Als je een bestand (file) van de news.tudelft.nl wil downloaden zal het een hoop schelen als je de newsbin.tudelft.nl gebruikt (alleen bereikbaar vanaf een DUnet ip), heeft ook binaries groepen enzo...
maar dit kan dus alleen maar als je op het tu netwerk zit lijkt me. Ik zit nl gewoon thuis

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:27
Dit article staat dus gewoon niet op je usenetserver.
Grabbit search zoekt ook niet op je eigen server maar op de server van shemes.

Probeer ook eens newsleecher deze werkt naar mijn mening vele malen beter.
idd geen garantie dat je het binnen krijgt maar dan weet je wel zeker dat het gewoon niet op je server staat.

[ Voor 21% gewijzigd door StaticZ op 31-10-2005 13:56 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

StaticZ schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:51:
Het gebruiken van Newsleecher geeft geen enkele garantie dat je het dan wel binnen kan halen?

Die haalt zijn super search gegevens uit een database gebaseert op die van Giganews, en die heeft 50+ dagen retentie :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 31-10-2005 13:53 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Cornelis18
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06:43
newsbin.tudelft.nl kun je ook prima thuis gebruiken hoor, is volgens mij wel afhankelijk van welke studie je doet, je moet namelijk hetzelfde wachtwoord en gebruikersnaam gebruiken als bij het WLan van de TU, deze kon je volgens mij aanvragen op luchthaven.tudelft.nl

[ Voor 8% gewijzigd door Cornelis18 op 31-10-2005 13:59 ]

• ajampaniki
StaticZ schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:51:
Dit article staat dus gewoon niet op je usenetserver.
Grabbit search zoekt ook niet op je eigen server maar op de server van shemes.

idd geen garantie dat je het binnen krijgt maar dan weet je wel zeker dat het gewoon niet op je server staat.
Ik snap alleen niet dat ik het ene bestand van dezelfde groep wel kan downen en de ander niet.

Ik heb trouwens net even newsbin.tudelft.nl geprobeert en dat werkt gewoon, maar krijg het daar ook niet mee gedaan. Wat is trouwens beter aan deze server tov news.tudelft.nl?

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:57

Sabbi

je denkt aan mij.

De naam onthult toch vrij veel? newsBIN > binaries...

• ajampaniki
Sabbi schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:14:
De naam onthult toch vrij veel? newsBIN > binaries...
Ja maar daar kan ik met news.tudelft.nl ook gewoon bij hoor.
Pagina: 1