onterecht -1 offtopic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:40

JT

VETAK y0

Topicstarter
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=250252

Dit vind ik dus lullig....dit is ontopic en ik had 2 punten kunnen hebben, ik wil graag kunnen modden en heb niet veel punten. Als iemand die -1 off-topic ook onterecht vind en punten over heeft, puntje erbij ?

EDIT : laat maar, staat nu al op +4 !!!! B-)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
En dat is wel een beetje teveel, voor alleen maar meedelen wat jouw voorkeur heeft. ;)

+1 is eigenlijk mooi zat.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
testcase : jij heb hem dus gedownmod om het zo maar te zeggen ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
Ja, van +4 naar +3. Da's nog steeds veel, maar zo te zien heb je geluk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
testcase : iedereen heeft wel is geluk, en ik kon die 4 punten hard gebruiken...heb bijna geen modpoints meer....Ik plant alleen berichies wanneer ze ook zinnig zijn en daarom heb ik iets minder punten dan de gemiddelde die herhaalt wat er ook in de review stond....

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
Ja sorry hoor. Over jouw verzoek om extra modpoints heb ik heen gelezen, ik zag eigenlijk alleen een klacht over een onterechte -1 score. Toen ik daar keek zag ik +4 staan en omdat hier topics worden neergegooid om iets op een terechte score te zetten, heb ik'm automatisch omlaag gemod naar +3 en da's nog veul. Wass verder niet persoonlijk bedoeld ofzo, of om je te 'straffen', al komt het wel zo over denk ik.

Tja, over het gebrek aan modpoints: Daar zitten we hier bijna allemaal wel eens om verlegen, inclusief ondergetekende omdat ik soms ook periodes heb waarin ik weinig post. Maar ja, het recht om te modden is iets wat je verdient door 1)te posten, waardoor je scoort (hoe zinniger, waardevoller of leuker je post, des te meer kans maak je op een hogere score, althans daar gaan we hier van uit), 2)vaak te posten, 3)zoveel mogelijk alle pagina's een keer bekijken (aanklikken=tweakotine). Zo werkt het systeem nu eenmaal en dat heb ik niet bedacht. Extra punten uitdelen om modpoints te verstrekken en daarmee bewust een post overwaarderen is een beetje krom. Want waar waren die modpoints ook alweer voor nodig? Nou?... JUIST! JUIST! (Om even een stukje tekst van Hans Teeuwen te quoten ;)) Om een post op z'n juiste waarde te schatten.:7

Dus nogmaals sorry, maar hier en daar wat posten voor modpoints is niet al te moeilijk, maar je moet er wel iets voor doen. Succes en post/mod ze!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
'Je moet er wel wat voor doen'...sorry, maar ik weet nou niet zoveel over computers dat ik op elke post een zinnige reply kan geven. Misschien jij wel, maar ik niet. Je ziet heel vaak van die gasten die zeggen 'wat een slechte kaart' en dan hebben ze weer een puntje...dat probeer ik te vermijden door alleen zinnige replys to plaatsen. en wanneer ik dan een keer +4 krijg issie gelijk weer weg...

En krijg je ook punten van je tweakotine ?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Oplopende tweakotine levert ook punten op, maar bij stabilisatie blijft het constant.

Let een paar keer op bij echt inzichtvolle reacties hoe deze geschreven zijn of kijk naar behulpzaamheid, er is altijd wel iets zinnig te zeggen bij bepaalde topics. Zelfs bij de echt domme vragen kan je punten pakken door gewoon een goed en net antwoord te schrijven. Niet iedereen kan een +4 posting maken, maar het proberen te leren is an sich al een nobel streven. Mensen die constructief blijven vallen ook zeker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
contructief ??? wtf is dat ???

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op zondag 21 januari 2001 14:44 schreef JT het volgende:
contructief ??? wtf is dat ???
errmmm.....

Iets dat aan de nieuwsposting wat toevoegd. Een review over supergeleiding bv uitbreiden met wat linkjes over supergeleiding. Een review uitbreiden/verduidelkijken met extra informatie etc.
Kijk anders 's ff rond naar andere postingen zoals die van Cookie, TgF of Ralph Smeets. Deze lieden begrijpen het spel van extra info geven bijna perfect. (maar dan moet je dus wel extra info kunnen geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
ok, tenk joe ferry mug

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10 15:50
onverdient +4 krijgen hoort niet, dan kan je later je bericht zo hoog starten en da's niet eerlijk..

off-topic: leuskte vond ik nog altijd die thread waar ik +4, +3 EN +2 in haalde.. me beste ooit denk'k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
dan kan je later je bericht zo hoog starten en da's niet eerlijk..
Dat doe ik nooit eigenlijk nooit...

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

JT, en dat hoef je idd nooit te doen ook. Laat Poohbeer je niet op slechte ideeen brengen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Zijn die karmapunten nog ergens anders nuttig voor ?

Ecodan warmtepomp

Pagina: 1