MSI k8n-neo2 platinum + zalman cpu cooler = no go?

Pagina: 1
Acties:

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-04 17:15
Ik heb een k8-neo2 platinum s939 mobo. Nu heb ik voor mijn andere pc, a8nsli deluxe een nieuwe zalman cf7700-cu gekocht en wou ik mijn oude 7000alcu op het msi mobo zetten. Deze heeft echter een backplate achter de cpu die er op gelijmt zit. Deze zit muurvast en nu kan ik dus niet de backplate die bij zalman geleverd word erop zetten. de cooler met de huidige backplate monteren werkt ook niet want dan is ie te hoog. Heeft iemand hier ervaringen mee zodat ik weet wat ik kan modden, ik denk erover om de afstandsbusjes in te zagen en weer andere schroeven te gebruiken maar als iemand anders beter ideeen heeft hoor ik het graag.

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-05 11:10

NBK

Weercam-Avatar

Die backplate is er gewoon vanaf te halen hoor (is mij ook gelukt...), hij zit niet vast gelijmt maar met dubbelzijdige tape. Gewoon met een tang langzaam in 1 hoek beginnen te trekken en zodra ie in die hoek los begint te komen naar de ander hoek toe gaan. Je kunt ook op de busjes die door het moederbord heen steken drukken.
Durf je dit niet aan kun je ook de backplate van MSI gebruiken. Schroef dan het zwarte geval aan de bovenkant eraf en gebruik de schroeven van MSI om de zalman vast te zetten. Je zult dan echter wel zelf moeten bepalen hoe strak je hem durft te zetten. Pas wel op voor scheve belasting van je CPU en met transport...

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-04 17:15
ah das mooi, dan durf ik het wel te proberen, ik was bang dat ie vastgelijmd zat