Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Motorola V980] Handsetmanager MA-8880 i.c.m. gsm een flop

Pagina: 1
Acties:

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Ik gooi me weer hier in het diepe, maar ik heb een maand of twee een usb-datakabel gekocht om data te transferren van mijn pc naar mijn mobieltje (duh) ;)

Ik heb het programma naar behoren ge-installeerd en wat zitten spelen, maar ik ben tegen een probleem aan gekomen waar ze mij bij hun helpdesk ook niet kunnen helpen. (heb al mail-contact met ze gehad)
Ik kan namelijk wel van gsm naar pc data overzetten, maar niet vice versa en daar had ik hem nou juist voor gekocht. :'(

Heeft iemand een paar ideëen of ik toch dit werkende kan krijgen of heb ik een kat in de zak gekocht zoals dat mooi genoemd wordt. Om nou telkens dat flash-geheugen nou eruit te halen zint mij echt niet.

Nou gaan jullie geheid vragen of ik al hebt gegoogled of in hun faqs heb gekeken, ja dat heb ik gedaan, maar helaas kwamen daar hele leuke verhalen uit van dat het wel lukte, maar Why not me!

Naja, hier nog even het laatste mailtje dat ik van hun hebt gekregen.
-----------------------------------------------
Dear ******* ******,

Thank you for using Mobile Action products.

We are sorry, due to the specification of Motorola V980, Handset Manager Software does not support delete file option.

Please delete in the cell phone manuly.

Sincerely yours

Sarah Lin
---------------------------------------------

Yeah right, maar dat wil ik niet. Als ik 40 foto's hebt gemaakt is dit een hel als ik 3 goede hebt gemaakt en een paar wil deleten moet ik dus een middag tijd nemen om dit te doen. :9

Ter compleetheid,

Ik gebruik een Motorola V980 (waarvan ik op verschillende forums hebt gelezen dat vodaphone de bluetooth-optie heeft uitgeschakeld) i.c.m. een mobile action ma-8880 usb data-kabel (http://www.mobileaction.com).
Windows XP sp2
Bijbehorende handsetmanager plus drivers.

Heeft iemand nog een schop in de goede te geven waar ik eventueel toch nog die optie kan gebruiken of kan ik gewoon mezelf voor mijn fragiele kop slaan.
Ik zag ook bij andere gsm's die je flash-kaartje als drive-letter voorzag, maar dat is flink in de mist geholpen door dit probleem. Je data is alleen te benaderen met dat ***-programma dat niet eens handig in omgang is.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen of andere programma's aanraadt waarbij dit wel mogelijk is.