Toon posts:

[xp] Muiscursor zit vast, kan nog wel muizen zonder cursor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hopelijk is de titel een beetje duidelijk erg vage situatie namelijk :p

Hetvolgende, naar mijn weten niets geinstalleerd of vreemde onbekende software geinstalleerd.

Volgends windows update ben ik up-2-date, zonealarm ( anti-virus) vind niets,

hoewel hitmanpro 1 essentiëel ding heeft gevonden
msconfig.win32 ofzow..

Probleem:

Als ik windows opstart blijft de cursor midden in het scherm steken, ik kan nog wel de muis gebruiken( maar dan zonder cursor )

Nu vraag je je af, hoe kan hij dan surfen? :D de muispositie weergeven met ctrl ;) _O_

iemand een idee wat er mis kan zijn?

Mogelijk nevenprobleem:
Als ik bij start->uitvoeren->msconfig kijk, dan bij het tabblad boot.ini staat er geen bootregel
als ik druk op opstartpaden controleren krijg ik een geheugen positieerror ( of hoe je dat ook noemt )

Afbeeldingslocatie: http://img461.imageshack.us/img461/7804/check0yg.jpg

hopelijk voldoende info :)

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Muisprobleem: Heb je je muis al eens verwijderd in je "Device manager", opnieuw opstarten en windows je muis opnieuw laten detecteren?

Wellicht muisdrivers opnieuw installeren.

[ Voor 19% gewijzigd door vleppyniles op 31-10-2005 10:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
vleppyniles schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:05:
Muisprobleem: Heb je je muis al eens verwijderd in je "Device manager", opnieuw opstarten en windows je muis opnieuw laten detecteren?

Wellicht muisdrivers opnieuw installeren.
Yup muis al eens verwijderd, komen gewoon weer plug&play drivers op (waarmee ik overigens als een hele lange tijd bugloos doe :D )

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb je misschien een nVidia kaart? Als ik me niet vergis dacht ik iets te hebben gelezen over een probleempje van een hangende muis cursor, en dat nogwel met de laatste WHQL (8185). Dus mocht dat zo zijn, neem dan even de laatste beta (8187), daar schijnt het weer opgelost te zijn. Heb je geen nVidia dan weet ik het ook even niet en zou ik verbindingen checken of andere poort proberen indien mogelijk :).

[ Voor 13% gewijzigd door _XipHiaS_ op 31-10-2005 10:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja idd heb een nvidia!! :D

Zo heeel tof weze als het werkt _O_

Als ik de gebruiker kies ( .net framework :S ) dan werkt de cursor wel, maar op de desktop in windows hangt hij :s