Toon posts:

[XP] Kom niet in mijn "groepsbeleid"*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Als ik bij uitvoeren intik gpedit.msc dan krijg ik een foutmelding:

De module is niet geïnitialiseerd.
Naam: Groepsbeleidsobjecteditor.
CLSID:{8FC0B734-A0E1-11D1-A7D3-0000F87571E3}

Hoe kom ik weer in mijn groepsbeleid???

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Door bijvoorbeeld eens op de site van Microsoft te kijken :)

http://www.google.com/sea...1-A7D3-0000F87571E3%7D%22

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:55
Kun je er handmatig door configuratiescherm wel bijkomen?

Specs

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Denman26,

Welkom op GoT :)
Wij hebben op GoT talloze regeltjes en policies opgesteld om het leuk te houden voor iedereen, je bent hier onder andere mee akkoord gegaan toen je je registreerde op GoT :)

Ik pak de belangrijkste zaken er even uit:
  • Probeer je vraag eerst zelf te beantwoorden door bijvoorbeeld eens te zoeken op GoT of met Google. Als je er hiermee niet uitkomt, vertel dan in ieder geval in je topicstart waar je op gezocht hebt en wat er niet lukte :)
  • Geef aan in je topicstart wat je precieze probleem is en sinds wanneer je dit probleem hebt. Geef hierbij ook genoeg rand informatie (Welke editie van Windows, welk servicepack, e.d.)
  • Geef in je topic titel aan welke Windows versie je draait cfr. de Windows Operating Systems Policy
Vertel ons nog even welke WIndows versie je draait dan pas ik daarna je topic titel even aan :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, misschien wel handig om eens aan te geven welk operating system ik gebruik idd ;)
Dat is Windows XP Pro SP2

Ik kan er niet bij via het configuratiescherm... alle toegang is me geweigerd :( Ben al een poosje aan het zoeken geweest naar een oplossing maar heb 'm tot dusver niet gevonden )

Verwijderd

Topicstarter
Woehoe!! :) Mensen... uw hulp is niet meer nodig. Als ik via Windows\system32 ga... kan ik wel bij m'n groepsbeleid. Bedankt voor de moeite iig!
Pagina: 1