[testcase] Groningen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn eerste pogingen met de 350D zover. Wat vinden jullie als experts er van? Wat kan hier nog beter?

Genomen vanaf de Martinitoren in Groningen:

1.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jorrytnijholt/normal_IMG_1172_resized.jpg

2.(het origineel)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jorrytnijholt/normal_IMG_1165_resized.jpg

3. (na photoshop ...met lekkere extreme kleuren......:D)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jorrytnijholt/normal_IMG_1165_copy2.jpg

4.Gemaakt op 18mm vanaf +/- 80m hoogte :D
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jorrytnijholt/normal_IMG_1259_resized.jpg

5. (vind hier zelf de schaduwen wel leuk... (gemaakt vanaf de 1e trans +/-30m hoog))
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jorrytnijholt/normal_IMG_1256_resized.jpg

6.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jorrytnijholt/normal_IMG_1237_resized.jpg

7.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jorrytnijholt/normal_IMG_1233_resized.jpg

8.(vond hier zelf de tegenstelling grijze stad / gekleurd plantsoen wel mooi)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jorrytnijholt/normal_IMG_1266_resized.jpg

9.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jorrytnijholt/normal_IMG_1283_resized.jpg

10.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jorrytnijholt/normal_IMG_1274_resized.jpg

11.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jorrytnijholt/normal_IMG_1169_resized.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kun je ze bij een echte host onder brengen? We kunnen ze dan bekijken, nu zie ik alleen de eerste paar lines.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Smijt ze alsjeblieft ergens anders neer zeg. Het is dat ik Groninger ben en het geduld wel op kan brengen :p

De platen zelf, allemaal vrij flets van kleur en dat is jammer, want qua compositie vind ik het best leuke platen. Beetje Saturation omhoog gooien en wat spelen met levels en curves zou een hoop goed maken denk ik :)

Keertje samen schieten? ;)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:14

Coldcat

HODL

Ik kan ze niet eens ontvangen. Jammer want kom best veel in Groningen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben aan het overzetten naar een andere host.

{EDIT} Overgezet.... zou nu sneller moeten zijn.

Excuses.....

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiv98
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 18:50
Als je dan toch bezig bent: denk ook even na over de manier waarop je ze hebt geresized. Want nu ziet het er uit alsof het uit een webcam komt. NOFI, want een 350D levert natuurlijk veel beter beeld.

Als je photoshop gebruikt (zoals je onder 1 foto vermeldde), gebruik dan bij 'Image/Image Resize' de optie 'Bicubic' bij Resample Image. En niet 'Nearest Neighbor'.
En dan uiteindelijk ook niet te veel comprimeren, die JPG's. Zet in Photoshop de quality op tenminste 70 of zo.

En voor het geval je dit allemaal al had gedaan: hoe heb je je foto's bewerkt dan, gezien de huidige 'look'?

Edit: over je foto's:
Jammer dat het een beetje heiig was, want dan heb je vanaf die hoogte al snel last van grauwig, gesluierde beelden. Speel in Photoshop eens met de Levels. Zelfs een auto-levels kan als wonderen doen.
Qua composities: Die met de schaduwen heeft kans iets te worden, maar dan niet met _al_ die onderdelen in beeld. Zoek eens een leuke uitsnede.
Dat geld ook voor het 'park'. Volgens mij is een uitsnede rondom de groep mensen net linkboven het midden al interessanter. Die kun je best wel uit die 8 mpixels knippen. Alle 'stad' eromheen kan wat mij betreft weg; alleen maar herftsbomen.
Blijven schieten!

[ Voor 38% gewijzigd door swiv98 op 31-10-2005 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zijn automatisch geresized met GD1 via mijn online album.

Een klikje op de foto laat je de betere versie zien.

Heb niet genoeg webspace bij @ Home om de volledige foto's online te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiv98
Inderdaad, de doorklik-versie is stukken beter! Ik heb alleen niet de gewoonte door te klikken, mijn fout.
Voor ander commentaar: zie edit eerdere bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
swiv98 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:12:

Qua composities: Die met de schaduwen heeft kans iets te worden, maar dan niet met _al_ die onderdelen in beeld. Zoek eens een leuke uitsnede.
Dat geld ook voor het 'park'. Volgens mij is een uitsnede rondom de groep mensen net linkboven het midden al interessanter. Die kun je best wel uit die 8 mpixels knippen. Alle 'stad' eromheen kan wat mij betreft weg; alleen maar herftsbomen.
Blijven schieten!
Zoiets??

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jorrytnijholt/edited_resized.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:38

Zoefff

❤ 

Nummer 1 schreeuwt bij mij om symmetrie, maar wellicht was het niet mogelijk om nog verder naar links te lopen. Als je het wel had gedaan, was het een mooiere plaat geworden denk ik.

De 2e is gewoon te wazig, om dat je tegen de zon in hebt geschoten. De waas is met photoshop misschien een beetje te corrigeren, maar helemaal weg krijg je het nooit. De grayscale versie eronder is echt vreselijk, de kleur van het dak oogt enorm onnatuurlijk. Het naar voren laten komen van 1 element door de rest grayscale te maken werkt soms, maar in dit geval niet :P

Foto 4 vind ik uitstekend. Mooi effect van bovenaf, waardoor je het stratenprofiel goed kan zien. Lekker scherp ook! Idem voor 5, alleen vind ik die iets minder interessant.

Daarna vind ik foto 8 zeker goed gelukt, inderdaad het contrast tussen het groene park en de grijze stad is niet verkeerd.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:40

Garyu

WW

Vooral 8 spreekt mij in deze serie aan, en is eigenlijk ook de enige die een 'echte' foto is voor mij. Zonder ooit in Groningen geweest te zijn, geeft deze foto mijn gevoel van de stad goed weer. Aan de ene kant nog aardig wat groen, een wat ouder centrum, en daar omheen toch aardig wat nieuwe elementen. Ook de kleuren doen het goed in deze foto.

De rest is kleurtechnisch niet helemaal in orde: uitgebeten luchten, vale foto's met een grijzige waas eroverheen, ongemakkelijk geresized, en meer van dat soort ongein. Bij foto 10 had je een veel groter diafragma (kleinere DOF) moeten kiezen, zodat de waterspuiter echt loskomt van de achtergrond.

4 en 5 hebben overigens wel potentie, het idee is goed, alleen helaas wat druk uitgewerkt.

PS: het commentaar klinkt misschien wat hard, maar probeer het constructief op te vatten. Er is zoveel te leren, doe er je voordeel mee ;).

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Garyu schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 11:02:
Vooral 8 spreekt mij in deze serie aan, en is eigenlijk ook de enige die een 'echte' foto is voor mij. Zonder ooit in Groningen geweest te zijn, geeft deze foto mijn gevoel van de stad goed weer. Aan de ene kant nog aardig wat groen, een wat ouder centrum, en daar omheen toch aardig wat nieuwe elementen. Ook de kleuren doen het goed in deze foto.

De rest is kleurtechnisch niet helemaal in orde: uitgebeten luchten, vale foto's met een grijzige waas eroverheen, ongemakkelijk geresized, en meer van dat soort ongein. Bij foto 10 had je een veel groter diafragma (kleinere DOF) moeten kiezen, zodat de waterspuiter echt loskomt van de achtergrond.

4 en 5 hebben overigens wel potentie, het idee is goed, alleen helaas wat druk uitgewerkt.

PS: het commentaar klinkt misschien wat hard, maar probeer het constructief op te vatten. Er is zoveel te leren, doe er je voordeel mee ;).
Daarom heb ik het hier ook gepost. Ik wil graag tips om in het vervolg mooiere foto's te kunnen schieten...... :D THNX.

Is dat grijze er op eenofandere manier uit te photoshoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiv98
Is een idee.
Probeer er eens eentje te vinden die 'de groep' in de gulden snede laat uitkomen. Dan is het menselijk ook gelijk genegen om naar die plek te kijken.
Maar ook de rest van de lijnen doet er toe. Blijft een kunst :)
Ik sluit me verder bij commentaar van Zoefff aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:46

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Zinnig commentaar is al volop gegeven, maar mijn huis staat op foto 2/3. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Grote of Vismarkt?? :D

(Mooi wonen overigens........ heb er 2 jaar de post bezorgd op zaterdag..... :D:D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 16:15
Zoefff schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:52:
Nummer 1 schreeuwt bij mij om symmetrie, maar wellicht was het niet mogelijk om nog verder naar links te lopen. Als je het wel had gedaan, was het een mooiere plaat geworden denk ik.
Ik kán het niet laten, heb dat plaatje begin dit jaar zelf ook geschoten (woon er vlak in de buurt :P )

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Abbadon/pics/dak.jpg

Overigens snap ik niet helemaal wat de bedoeling van foto #3 is?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 21:25

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

haha, wat ontzettend vet.. ik kom daar nu best vaak, vriendin woont zowat om de hoek daar. mooi park ook.

zinnig commentaar:
symmetrisch is de eerste foto veel vetter, de plaat van abbadon is echt beter. bijgesneden foto van het park heeft wel wat!

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
Oh ja, en ik zou eens flink gaan spelen met belichting als ik jou was. Nu weet ik niet hoe dat allemaal bij de 350D zit, maar op m'n D70 kan ik de automatische belichting op spotmeting zetten (350D zal ongetwijfeld ook zoiets hebben) waardoor je meer rekening kunt houden met de lucht. Op #9 is b.v. de hele lucht weggebeten tot één wit vlak (zwaar overbelicht dus) en da's best wel zonde vind ik. Je kunt beter nét iets te donker schieten en daarna met b.v. Photoshop de lucht en, in dit geval, de toren in afzonderlijke stappen bijwerken zodat je én een leuk belichte toren hebt én een mooie lucht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 20:37:
Grote of Vismarkt?? :D

(Mooi wonen overigens........ heb er 2 jaar de post bezorgd op zaterdag..... :D:D)
Vismarkt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Abbadon schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:38:
Oh ja, en ik zou eens flink gaan spelen met belichting als ik jou was. Nu weet ik niet hoe dat allemaal bij de 350D zit, maar op m'n D70 kan ik de automatische belichting op spotmeting zetten (350D zal ongetwijfeld ook zoiets hebben) waardoor je meer rekening kunt houden met de lucht. Op #9 is b.v. de hele lucht weggebeten tot één wit vlak (zwaar overbelicht dus) en da's best wel zonde vind ik. Je kunt beter nét iets te donker schieten en daarna met b.v. Photoshop de lucht en, in dit geval, de toren in afzonderlijke stappen bijwerken zodat je én een leuk belichte toren hebt én een mooie lucht :)
Ah, toptip. Had mijn lichtmeting kennelijk nog op de verkeerde stand staan.......

Zoals gezegd, ik ben nog volop aan het oefenen met de 350D.... :D:D Komt u maar door met die tips.... :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 23:24
Afgelopen oktober ook enkele foto's gemaakt vanaf de martinitoren.
Ter vergelijking post ik ze hier even.

Afbeeldingslocatie: http://andrenauta.nl/gallery/martinitoren/images/vinkhuizen.jpg

Afbeeldingslocatie: http://andrenauta.nl/gallery/martinitoren/images/suikerunie.jpg

Afbeeldingslocatie: http://andrenauta.nl/gallery/martinitoren/images/martinitoren_noordwestkant.jpg
De rest kan je de gallery vinden: http://andrenauta.nl/gallery/martinitoren/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:24:
Ah, toptip. Had mijn lichtmeting kennelijk nog op de verkeerde stand staan.......
zo'n toptip is het niet, wanneer je niet weet hoe je die spotmeting toe moet passen. Wanneer je meet op iets wat gitzwart is en dat niet corrigeert, zal je een overbelichte foto krijgen. Ik zou zeggen; ga naar de bibliotheek en pak een goed basisboek fotografie en lees eens het één en ander over belichting, compositie, etc. daar zal je een hoop van leren.

over de foto's. ik ga met gayru mee dat 4 en 5 in aanleg wat hebben, maar kan echt veel beter. de rest is naar mijn mening matig tot slecht. maar gewoon veel fotograferen, veel naar foto's kijken en er zo af en toe wat over lezen, dan worden je foto's vanzelf beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
Je moet idd wél weten waar je mee bezig bent. Een dSLR heeft geen knop waarmee je perfecte foto's maakt. Als je niet weet hoe je met de lichtmeting om moet gaan zal een andere stand nog steeds verkeerd/niet optimaal belichte foto's opleveren. Gewoon véél proberen, mijn allereerste foto's zagen er ongeveer net zo uit als die van jou en al spelenderwijs kom ik er steeds meer achter hoe ik 't het beste kan doen (een verhaal overigens waar nooit een einde aan schijnt te komen :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Abbadon schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:26:
Je moet idd wél weten waar je mee bezig bent. Een dSLR heeft geen knop waarmee je perfecte foto's maakt. Als je niet weet hoe je met de lichtmeting om moet gaan zal een andere stand nog steeds verkeerd/niet optimaal belichte foto's opleveren. Gewoon véél proberen, mijn allereerste foto's zagen er ongeveer net zo uit als die van jou en al spelenderwijs kom ik er steeds meer achter hoe ik 't het beste kan doen (een verhaal overigens waar nooit een einde aan schijnt te komen :+ ).
Ga binnenkort beginnen met een cursus Digitale Fotografie... :) (Bij de USVA)

Tsja, het is niet makkelijk om van een IXUS V3 over te stappen op een EOS....... maar de grens qua foto's schieten met de compact was bij mij bereikt...... en wilde er wat meer mee doen. Dus ik volg jullie adviezen.... :):) MEER FOTOS MAKEN :) :9~ :9~

Maar wat kan ik het beste met die lichtmeting doen? Ik heb er 3 standen op, maar moet nog ff goed uitwerken wat wat doet...... ( "[ ]" , "[0]" , " " ).

Verder was ik meer met de DOF aan het spelen en daarbij te zorgen dat de foto's niet helemaal overbelicht of onderbelicht werden....... Is toch al aardig gelukt bij 6 en 10 dacht ik zelf (maar wie ben ik).

Zal binnenkort eens aan de gang met die lichtmeting....... * pakt dikke manual erbij*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ChRiZz-
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 21:33
Jorryt, zijn bovenstaande foto's gemaakt met de 350D kitlens?

[ Voor 28% gewijzigd door -ChRiZz- op 01-11-2005 20:43 ]

Slache!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:39

MBV

Daar hebben ze een handleiding voor. Meestal is de gewenste volgorde uitproberen->boekje lezen->googlen->forum vragen. Volgens mij gaat daar nu iets fout... :P
Om je op weg te helpen: leeg vakje is meestal matrix, blokje zonder iets erin zal center weighted zijn, en met blokje erin zal spot metering zijn. Matrix: automatisch, meestal goed. Center weighted: het midden van de foto krijgt meer voorrang. spot metering: alleen het midden wordt meegenomen. Vooral bij die laatste moet je opletten: je camera gaat uit van een 25% grijs (o.i.d.) oppervlak. Een blanke huid is daarvoor vaak prima geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:12
Sorry hoor, maar vrijwel alle foto's zien er uit alsof je, zonder door de zoeker te kijken, gewoon op die knop hebt gedrukt. (Waarom staan er op foto 2/3 een paar vingers in beeld???)
Maar blijf vooral veel oefenen, dan komt het vanzelf wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-ChRiZz- schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 20:41:
Jorryt, zijn bovenstaande foto's gemaakt met de 350D kitlens?
De meeste wel ja, heb er ook bij sommige foto's mijn Sigma APO 70 -300 op geschroefd...
suspect schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:47:
Sorry hoor, maar vrijwel alle foto's zien er uit alsof je, zonder door de zoeker te kijken, gewoon op die knop hebt gedrukt. (Waarom staan er op foto 2/3 een paar vingers in beeld???)
Maar blijf vooral veel oefenen, dan komt het vanzelf wel goed.
Tsja, we kunnen niet allemaal als beginneling al zo goed zijn als jij _/-\o_ _/-\o_ oh grote suspect......

Ik heb de rare neiging om te moeten oefenen met nieuwe aparatuur...... (rare ik :+ :+ )

Maar idd, ik blijf oefenen en vind nog steeds zelf dat voor mijn eerste shotjes dit toch aardig is...... :)
MBV schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 20:46:
Daar hebben ze een handleiding voor. Meestal is de gewenste volgorde uitproberen->boekje lezen->googlen->forum vragen. Volgens mij gaat daar nu iets fout... :P
Om je op weg te helpen: leeg vakje is meestal matrix, blokje zonder iets erin zal center weighted zijn, en met blokje erin zal spot metering zijn. Matrix: automatisch, meestal goed. Center weighted: het midden van de foto krijgt meer voorrang. spot metering: alleen het midden wordt meegenomen. Vooral bij die laatste moet je opletten: je camera gaat uit van een 25% grijs (o.i.d.) oppervlak. Een blanke huid is daarvoor vaak prima geschikt.
Euh, betrapt. Ik heb de manual niet echt aandachtig doorgenomen :(

Probeer gewoon de truukjes hier op het forum op te pikken en gewoon door schade en schande te leren. Ik sla gewoon wat stapjes over en post mn fotos en hoor wel wat iedereen voor tips heeft :P

Zal volgende keer wel wat spelen met die spotmeting (die idd gewoon aan stond af fabriek). Al doende leert men :D

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 20:19:
[...]

Ga binnenkort beginnen met een cursus Digitale Fotografie... :) (Bij de USVA)

*
Wat kost dat? Heb ook wel interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:40:
[...]

Wat kost dat? Heb ook wel interesse.
Ff gluren op http://www.usva.nl leert je dat het €80 is voor Hanze studenten (€70 voor RUG-studenten, €90 voor overige).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:30:
Zal volgende keer wel wat spelen met die spotmeting (die idd gewoon aan stond af fabriek). Al doende leert men :D
je kan beter eerst zorgen dat je weet hoe de belichting van een foto werkt, voordat je met die spotmeting gaat spelen. zomaar met die spotmeting spelen heeft echt totaal geen zin. als je toch zo nodig kiekjes met je dSLR wilt schieten, vertrouw dan gewoon op de matrixmetering van je camera. die zal het waarschijnlijk een stuk beter doen dan wanneer jij mbv spotmeting de belichting bepaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lateef schreef op woensdag 02 november 2005 @ 13:25:
[...]

je kan beter eerst zorgen dat je weet hoe de belichting van een foto werkt, voordat je met die spotmeting gaat spelen. zomaar met die spotmeting spelen heeft echt totaal geen zin. als je toch zo nodig kiekjes met je dSLR wilt schieten, vertrouw dan gewoon op de matrixmetering van je camera. die zal het waarschijnlijk een stuk beter doen dan wanneer jij mbv spotmeting de belichting bepaalt.
Dat probeerde ik duidelijk te maken. Heb de camera nu (tijdelijk) op matrix gezet.... zal me zsm wat meer inlezen in ALLE mogelijkheden van de camera (sjees wat zijn het er veel :D).

Kiekjes schieten doe ik niet aan. Als ik snel plaatjes wil schieten pak ik mijn IXUS wel..... (in de kroeg en zo...).

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik vind het nog maar zeer matig, zelfs voor een testcase. Ik sluit me ook volledig aan bij de voorgaande posters: ga eerst eens een paar weken oefenen, om je camera goed onder controle te krijgen. Mensen die net hun rijbewijs hebben gaan ook geen rally rijden ;)

Kortom, een beetje zelfreflectie en een kritische blik op je eigen werk is niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het hele idee van de testcase is toch dat je reflectie van anderen op (al dan niet matige) foto's krijgt?

Of heb ik het hele concept verkeerd begrepen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plopeye
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-08 07:00
Nog even een vraagje... hoe vinden jullie deze foto ?
Is tevens in Groningen met d' Olle Grieze op de achtergrond...

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/w.tepper/map1/Neg.31.jpg

Unix is user friendly, it's only selective about his friends.....

Pagina: 1